پیام آذری

آخرين مطالب

تناسب اندام با 3 پیشنهاد عالی، مخصوص زوج های جوان ورزشي

تناسب اندام با 3 پیشنهاد عالی، مخصوص زوج های جوان
  بزرگنمايي:

پیام آذری - تناسب اندام زوج ها با ورزش کمک می کند تا درد آرتریت بهتر شده و رابطه زناشویی به خطر نیفتد بیشتر زوج ها بعد از ازدواج دچار چاقی و افزایش وزن می شوند. در این مقاله روش هایی برای رسیدن به تناسب اندام مخصوص زوج های جوان ارائه می دهیم. برای دانستن این راه ها با ما همراه شوید اگر بعد از ازدواج چاق شده اید و مبتلا به بیماری آرتریت روماتوئید هستید، بهتر است به تناسب اندام و ورزش فکر کنید. تناسب اندام زوج ها با ورزش کمک می کند تا درد آرتریت بهتر شده و رابطه زناشویی به خطر نیفتد. در اینجا سه ایده برای تناسب اندام زوج ها وجود دارد که ممکن است به کاهش درد RA کمک کند و باعث تقویت رابطه شما شود. ورزش کردن باعث بهبود سلامت روانی، جسمی و احساسی می شود، همچنین به حفظ قدرت عضلانی و دامنه حرکات کمک می کند، این مساله برای افرادی که به بیماری آرتریت روماتوئید مبتلا هستند بسیار مفید است. چگونه می توانید با روشهای ساده به همسرتان برای ورزش کردن انگیزه بدهید؟ در طول پیاده روی صحبت کنید صحبت کردن در حالت نشسته یا مقاومت در برابر حرکت برای مدت زمان طولانی می تواند مفاصل بیماران RA را قفل کند و باعث تشدید آرتریت روماتوئید شود. با همسر خود برای پیاده روی به اطراف محیط زندگی تان بروید و به او کمک کنید تا تحرک داشته باشد. این یکی از نکات جالب برای زوج هاست که می تواند درد RA را کاهش دهد و به شما فرصت می دهد تا با یکدیگر صحبت کنید و وقت بگذرانید. دوچرخه سواری کنید اگر شما یک زوج فعال هستید، میتوانید فعالیت بیشتری انجام دهید. با یکدیگر به دوچرخه سواری بروید. اگر کسی شما را برای انجام این کار همراهی کند، راحت تر می توانید به آن بپردازید. انجام حرکات کششی با یکدیگر بهترین راه برای جلوگیری از تشدید آرتریت روماتوئید انجام حرکات کششی است. اگر چه به صورت انفرادی می توان به راحتی این حرکات را انجام داد، زمانی که کسی شما را همراهی کند، انجام آن لذت بیشتری دارد. در اینجا به برخی از حرکات اولیه اشاره شده است – کشش عضلات عقب ران : بر روی پشت دراز بکشید، یکی از پاهایتان را در سینه خود جمع کنید و آن را برای 8 تا 10 ثانیه نگه دارید. این حرکت را 3 تا 6 بار برای هر پا تکرار کنید. – کشش قفسه سینه : در حالی که دست خود را در زاویه 90 درجه نگه داشته اید، ساعد دست خود را روی دیوار بگذارید و به آرامی به جلو بروید تا در شانه ها و بالای بازو احساس کشش داشته باشید. این کار را برای3 تا 6 بار در هر طرف و هر بار 8 تا 10 ثانیه انجام دهید. – کشش دست : حرکات مختلفی برای کشش دست وجود دارد که می توانید برای کاهش درد آرتریت روماتوئید RA انجام دهید. دست خود را با انگشتان تان بالا نگه دارید به طوری که انگشت شست به سمت سقف قرار گیرد. این موقعیت را برای حدود 10 ثانیه نگه دارید. به آرامی شروع به گرم کردن مفاصل کنید و فشار کمی روی دست خود وارد کنید تا مچ دست تان گرم شود. با یکدیگر در خانه ورزش کنید افراد زیادی با ایده شرکت در کلاس تناسب اندام و باشگاه های ورزشی موافق نیستند، اما اگر شما با یکدیگر در خانه ورزش کنید، چیزی برای ترس وجود ندارد. ورزش و نرمش با یکدیگر در خانه و به صورت منظم به شما کمک می کند تا علاوه بر کمتر کردن هزینه های زندگی، در کنار یکدیگر تناسب اندام را تجربه کنید و در رقابت با یکدیگر پیروز شوید. منبع : زندگی ایده آل


تناسب اندام زوج ها با ورزش کمک می کند تا درد آرتریت بهتر شده و رابطه زناشویی به خطر نیفتد
بیشتر زوج ها بعد از ازدواج دچار چاقی و افزایش وزن می شوند. در این مقاله روش هایی برای رسیدن به تناسب اندام مخصوص زوج های جوان ارائه می دهیم. برای دانستن این راه ها با ما همراه شوید
اگر بعد از ازدواج چاق شده اید و مبتلا به بیماری آرتریت روماتوئید هستید، بهتر است به تناسب اندام و ورزش فکر کنید. تناسب اندام زوج ها با ورزش کمک می کند تا درد آرتریت بهتر شده و رابطه زناشویی به خطر نیفتد.
در اینجا سه ایده برای تناسب اندام زوج ها وجود دارد که ممکن است به کاهش درد RA کمک کند و باعث تقویت رابطه شما شود. ورزش کردن باعث بهبود سلامت روانی، جسمی و احساسی می شود، همچنین به حفظ قدرت عضلانی و دامنه حرکات کمک می کند، این مساله برای افرادی که به بیماری آرتریت روماتوئید مبتلا هستند بسیار مفید است. چگونه می توانید با روشهای ساده به همسرتان برای ورزش کردن انگیزه بدهید؟
در طول پیاده روی صحبت کنید
صحبت کردن در حالت نشسته یا مقاومت در برابر حرکت برای مدت زمان طولانی می تواند مفاصل بیماران RA را قفل کند و باعث تشدید آرتریت روماتوئید شود. با همسر خود برای پیاده روی به اطراف محیط زندگی تان بروید و به او کمک کنید تا تحرک داشته باشد. این یکی از نکات جالب برای زوج هاست که می تواند درد RA را کاهش دهد و به شما فرصت می دهد تا با یکدیگر صحبت کنید و وقت بگذرانید.
دوچرخه سواری کنید
اگر شما یک زوج فعال هستید، میتوانید فعالیت بیشتری انجام دهید. با یکدیگر به دوچرخه سواری بروید. اگر کسی شما را برای انجام این کار همراهی کند، راحت تر می توانید به آن بپردازید.
انجام حرکات کششی با یکدیگر
بهترین راه برای جلوگیری از تشدید آرتریت روماتوئید انجام حرکات کششی است. اگر چه به صورت انفرادی می توان به راحتی این حرکات را انجام داد، زمانی که کسی شما را همراهی کند، انجام آن لذت بیشتری دارد.
در اینجا به برخی از حرکات اولیه اشاره شده است
– کشش عضلات عقب ران : بر روی پشت دراز بکشید، یکی از پاهایتان را در سینه خود جمع کنید و آن را برای 8 تا 10 ثانیه نگه دارید. این حرکت را 3 تا 6 بار برای هر پا تکرار کنید.
– کشش قفسه سینه : در حالی که دست خود را در زاویه 90 درجه نگه داشته اید، ساعد دست خود را روی دیوار بگذارید و به آرامی به جلو بروید تا در شانه ها و بالای بازو احساس کشش داشته باشید. این کار را برای3 تا 6 بار در هر طرف و هر بار 8 تا 10 ثانیه انجام دهید.
– کشش دست : حرکات مختلفی برای کشش دست وجود دارد که می توانید برای کاهش درد آرتریت روماتوئید RA انجام دهید. دست خود را با انگشتان تان بالا نگه دارید به طوری که انگشت شست به سمت سقف قرار گیرد. این موقعیت را برای حدود 10 ثانیه نگه دارید. به آرامی شروع به گرم کردن مفاصل کنید و فشار کمی روی دست خود وارد کنید تا مچ دست تان گرم شود.
با یکدیگر در خانه ورزش کنید
افراد زیادی با ایده شرکت در کلاس تناسب اندام و باشگاه های ورزشی موافق نیستند، اما اگر شما با یکدیگر در خانه ورزش کنید، چیزی برای ترس وجود ندارد. ورزش و نرمش با یکدیگر در خانه و به صورت منظم به شما کمک می کند تا علاوه بر کمتر کردن هزینه های زندگی، در کنار یکدیگر تناسب اندام را تجربه کنید و در رقابت با یکدیگر پیروز شوید.
منبع : زندگی ایده آل

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/676176/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال/ تصاویر

تغییر چهره «تینا وصال» سریال بچه مهندس بعد 4 سال/ تصاویر

تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه/ عکس

جاعل قراردادهای فروش زمین در اردبیل دستگیر شد

ارائه گزارش ده درصد طرح‌های تحقیقاتی خاتمه یافته دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

افزایش 37 درصدی بارش‌های استان اردبیل

دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای در اردبیل

بازگشت معدن سیلیس ترسه بلاغ اشنویه به چرخه تولید

فارس میزبان جشنواره «سرو سرخ» شد

تراکتور چگونه در مسیر سقوط قرار گرفت/ «پول» عامل خوشبختی نشد!

آغاز ثبت ملی آثار موجود در موزه‌های شهرداری تبریز

تعیین قیمت نجومی برای واگذاری باشگاه تراکتور / چه کسی مالک قرمزهای تبریز می‌شود؟

پویش مشهد مهربان مصداقی از مشارکت مردمی در امور اجتماعی و الگویی برای سایر شهرهاست

تکلیف تراکتور با یحیی گل محمد مشخص شد

بازدید وزیر نفت از خط لوله انتقال فرآورده تبریز ـ ارومیه

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد/ کریدور ارس باید با اراده دو کشور ادامه یابد

مخابرات سومین شرکت توسعه اینترنت فیبرنوری در آذربایجان‌غربی / روستاها، 4G می‌شوند

رئیسی: کریدور ارس باید با اراده ایرانی و آذربایجانی اجرایی شود

هوشمندسازی 41 کیلومتر از مرزهای آذربایجان‌غربی

علی‌اف: دخالت کشور‌های بیگانه در مسائل منطقه‌ای ما قابل قبول نیست

مردم برای کاهش خسارت سیلاب احتمالی همراهی کنند

هشدار شیوع بیماری قارچی ریشه در آذربایجان غربی

تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ارومیه

دعوت گلر ارومیه ای به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

توسعه فیبر نوری به طول نزدیک هزار کیلومتر در آذربایجان غربی

علی اف در ایران چه می‌کند؟

لزوم رفع موانع تولید و حمایت از بخش خصوصی

اجرای 42 طر ح ابنیه فنی در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی

موج جدید بارش‌ ها، از این روز آغاز خواهد شد

گفتمان سازی جهاد تبیین در دانشگاه‌ها الگوسازی شود

احکام بدوی تتلو صادر شد/ هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکردند

تالاب «آق‌قلعه» نقده برای نخستین بار سرریز کرد

دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ ای، قربانی گرفت

ماجرای جنایت وحشتناک مرد دوزنه در جاده

صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در اردبیل

دستگاه‌ها برای پیشگیری از بروز خسارات ناشی از بارندگی اقدام کنند

اعلام دقیق هشدارهای هواشناسی به منظور پیشگیری از خسارات بارندگی

اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه سی ام اردیبهشت

دستگیری سارقان خانه باغها و اماکن در خوی

بهره بردرای از سد «قیزقلعه سی» با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان/ پروژه ای که پل‌های دوستی را محکم‌تر می‌کند

ملاقات مردمی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

بهادری جهرمی: افتتاح سد قیز قلعه‌سی در افزایش ظرفیت تولید برق و گردشگری مؤثر است

شهرداری ارومیه نسبت به تملک بناهای تاریخی اقدام کند

دیدار روسای جمهور ایران و آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور

ارائه خدمات امدادی به بیش از 5800 نفر در سیل و آب‌گرفتگی طی یک هفته اخیر

کریدور ارس در 6 جبهه کاری با قوت در حال انجام است / برخی‌ها از همکاری ما خرسند نیستند و اهمیتی هم ندارد + فیلم

جزییات جدید درباره تعطیلی آخر هفته

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه

با کریمان کارها دشوار نیست

اردبیل با دمای 4 درجه، خنک‌ترین مرکز استان در کشور شد