پیام آذری

آخرين مطالب

مطهری: در تبریز مثل غریبه‌ها تمرین می‌کنیم اجتماعي

مطهری: در تبریز مثل غریبه‌ها تمرین می‌کنیم
  بزرگنمايي:

پیام آذری - مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: در شهر خودمان مثل غریبه‌ها تمرین می‌کنیم، در صورتی که اولویت مسئولان باید تراکتور باشد. - اخبار ورزشی -
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال تراکتور تبریز برابر گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که هواداران در این دیدار حضور دارند و به ما انرژی می‌دهند.
از آنان می‌خواهیم در دیدار با گل‌گهر، شور، اشتیاق و انرژی مثبت‌شان را به تیم منتقل کرده و از ما حمایت کنند.
وی با بیان اینکه گل‌گهر تیم تاکتیک‌محوری در زمینه گل نخوردن است، افزود: باشگاه و کادر فنی گل‌گهر قابل احترام هستند. آنها در فاز دفاعی جزو چهار تیم برتر هستند که اگر فضای لازم را به دست بیاورند، خیلی خطرناک می‌شوند. حریف روی ضربات ایستگاهی هم بابرنامه است که باید کنترل‌شان کنیم. تراکتور تیم بزرگی است که دنبال ارائه فوتبال رو به جلوست. سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به حریف دیکته کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران‌ سه امتیاز را کسب کرده و به آنان تقدیم کنیم. من از تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم، چرا که آنها شعور فوتبالی بالایی دارند و خیلی متعصب و جنگنده برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنند. خیلی خوشحالم که با این بازیکنان کار می‌کنم.
مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تراکتور می‌داند در هر کدام از دقایق بازی چه چیزی می‌خواهد و این موضوع، مهم‌تر از کسب نتیجه است. من در صحبت با دوستانم به این موضوع اشاره کردم که تیم برای 90 دقیقه برنامه دارد. اگر در نیمه‌های دوم اتفاقات خوبی برای تراکتور رقم خورده است، نتیجه تلاش بازیکنان بود.
مطهری راجع به دلایل بازی نکردن میلوش دلتیچ، تصریح کرد: باید به نظرات مربیان احترام گذاشته شود. دلتیچ بازیکن خوبی بوده است و تمامی بازیکنان برای من با ارزش هستند. سعی می‌کنم در زمان مناسب از آنان استفاده کنم. تقریباً 15 روز است به تراکتور آمده‌ام و اگر بازیکنی کمتر فرصت بازی به دست آورده است، به معنای ضعف فنی‌اش نیست. تمامی بازیکنان برای من با ارزش هستند.
وی درباره عملکرد رحمان جعفری در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: جعفری در نساجی بازیکن من بود و خیلی زحمتکش و در اختیار تیم است. تمامی بازیکنان روزهای خوب و بد دارند. من به‌عنوان مسئول فنی تیم باید کمک کنم تا او به شرایط آرمانی باز گردد. تراکتور در تمامی این سال‌ها از نظر مربی و بازیکن تیم خوب و غنی بوده است و همواره برخی اتفاقات باعث شده تیم دچار مشکلاتی شود. همه باید همدل و یکدل باشیم تا تراکتور به جایگاه واقعی‌اش برسد. معتقدم باید به تراکتور اعتمادبه‌نفس تزریق شود و ثبات هم خیلی مهم است. تصمیمات مدیریتی نیز باید به گونه‌ای باشد تا تیم با ثبات به روند رو به رشدش ادامه دهد.
مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد تاکتیک تراکتور در دیدار با گل‌گهر، گفت: طبیعی است که در خانه خودمان پرس شدید در دستور کار باشد. اگر اجازه بدهید به جزئیات مسائل فنی اشاره نکنم. ما برای دقایق مختلف بازی برنامه داریم.
مطهری با انتقاد از برگزاری بازی‌های خانگی تیم مس سونگون در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد فوتبال مالکانه ارائه کند، به ابزاری چون زمین بازی باکیفیت نیاز دارد. شنیدم بازی لیگ یک در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شده است. باشگاه بزرگی مثل تراکتور امروز باید در این ورزشگاه تمرین می‌کرد، ولی به خاطر اینکه چمن آسیب نبیند، در استادیوم خودمان تمرین خواهیم کرد. این موضوع کیفیت و کارایی ما را کم می‌کند و باید رسیدگی شود. در شهر خودمان مثل تیم غریبه آخرین جلسه تمرینی را برگزار می‌کنیم. باتوجه به فشردگی مسابقات، اگر در ورزشگاه یادگار امام تمرین می‌کردیم، چمن آنجا آسیب می‌دید. در اینکه مسئولان زحمت می‌کشند شکی نیست و از آنان تشکر می‌کنم. اولویت باید با تراکتور باشد. اکنون فصل بهار فرا رسیده و کیفیت چمن باید بهتر می‌شد، اما آنطور که انتظار دارم، نیست. تراکتور باشگاه بزرگ و مدعی حضور در مسابقات آسیایی است و این شرایط نرمال و حرفه‌ای نیست. باشگاه مس سونگون نیز قابل احترام است و باید زمین جایگزین در اختیارشان قرار گیرد.
وی در خصوص امکانات باشگاه تراکتور، گفت: شرایط اینجا واقعا حرفه‌ای است. دو زمین چمن و هتل خوب داریم و می‌‌توانم بازیکنان را از صبح در اختیارم داشته باشم و جلسات آنالیز برگزار کنیم. توقع من از تراکتور همین است. من از داشتن دو زمین چمن لذت می‌برم، حتی در تیم تهرانی هم امکانات‌مان این چنین نبود. تمام امکاناتی که از یک باشگاه حرفه‌ای توقع داریم، اینجا در اختیارمان است.
مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: همواره از شور و اشتیاق هواداران تراکتور صحبت کرده‌ام و دوست دارم یکدل و متحد تیم‌شان را تشویق کرده و طوری حمایت کنند تا سه امتیاز را کسب کنیم. آنان با تزریق انرژی مثبت به تیم، تراکتور را رو به جلو هدایت کنند. هواداران زحمت کشیده و وقت‌شان را در اختیارمان قرار می‌دهند، به همین خاطر دست‌بوس‌شان هستم.
مطهری راجع به مصدومان و محرومان تیمش، گفت: متأسفانه مهدی عبدی روز گذشته مصدوم شد و او را در اختیار نداریم. همچون صفا هادی، نمی‌خواهیم روی مهدی عبدی هم ریسک کنیم تا این بازیکن را در ادامه لیگ در اختیار داشته باشیم.
مطهری درباره برنامه تیمش برای پنج بازی بعدی، بیان کرد: سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش بریم. تمام تمرکزمان روی گل گهر بوده و سپس بازی حذفی است. برای تک تک بازی‌ها برنامه داریم. اکنون شرایط تیم خیلی منظم‌تر شده و با برنامه کارها پیش می‌رود. لطف خدا شامل حال‌مان شده است و از سه بازی دو پیروزی کسب کرده و یک تساوی مقابل تیم صدرنشین به دست آورده‌ایم. امیدوارم با حمایت هواداران، اتفاقات بهتری رخ دهد.
وی در مورد برنامه‌هایش برای تقویت تیم در زمینه شوت‌زنی، گفت: با توجه به فشردگی مسابقات، دو روز از هفته صرف ریکاوری و بازسازی بدنی بازیکنان می‌شود و سپس روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم. ما بازیکنان شوت‌زنی همچون ریکاردو آلوز، سید حسینی، رحمان جعفری و سیامک نعمتی داریم که سعی می‌کنند به بهترین شکل در موقعیت شوت‌زنی قرار گیرند. قرار گرفتن در موقعیت شوت‌زنی بسیار مهم است.
مربی تراکتور در پاسخ به این سؤال که «آیا در آینده به بازیکنان جوان هم فرصت خواهید داد؟»، تأکید کرد: صد درصد این کار را انجام می‌دهیم. هر کجا کار کرده‌ام جوانان خیلی خوبی به لیگ برتر معرفی کرده‌ایم. این موقعیت را در نظر بگیرید که من در چه برهه‌ای به تراکتور اضافه شده‌ام. در بازی استقلال امیررضا جدّی در لیست تیم قرار گرفت. اگر طولانی‌مدت حضور داشته باشم، حتماً بازیکنان توانمندی را از تیم‌های پایه به بزرگسالان منتقل خواهم کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/680038/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دوران جدید در پاریس: پی‌اس‌جی بدون امباپه‌ها

استانداری که به آرزویش رسید/ روایتی جالب از شهید رحمتی در مراغه

تسلیت «ابراهیم تاتلیس» به مردم ایران

آمریکا شهادت رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفت

احمد مطهری اصل امام جمعه موقت تبریز شد + حکم

تسلیت «ابراهیم تاتلیس» به مردم ایران/ عکس

تله‌ای به نام زنانه‌شدن اعتیاد در ایران

چگونه با یک خبر شوک کننده کنار بیایم؟

حجت الاسلام احمد مطهری اصل امام جمعه موقت تبریز شد

مسجد میرزا علی اکبر اردبیل در عزای از دست دادن خادمان ملت

مردم مناطق مختلف استان اردبیل در سوگِ شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش

حجت الاسلام احمد مطهری اصل امام جمعه موقت تبریز

بازار مشروطه تبریز دچار حریق شد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در تبریز برگزار شد

محدودیت‌های ترافیکی مراسم بدرقه شهدا در تبریز

امام جمعه موقت تبریز انتخاب شد /جانشین آیت الله آل هاشم کیست؟

ادای احترام به شهادت رئیس جمهوری ایران در سازمان بین المللی دریانوردی

شعر جدید علیرضا قزوه برای شهادت آیت الله رئیسی

عکس/ گریه‌های بی امان تبریزی‌ها در پی شهادت آیت‌الله آل‌هاشم

تصادف نیسان با پارس در جاده پارس‌آباد – مشگین‌شهر با 5 مصدوم

سید نصرالله خطاب به رهبر انقلاب: به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه شما امید داریم

برنامه جدید سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

رد درخواست بخشش تماشاگران تراکتوری

جزئیات تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی و یاران در تهران تبریز و قم

فیلم/مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مصلای امام خمینی(ره) تبریز

اعلام آمادگی روسیه برای مشارکت در تحقیقات سانحه هوایی ورزقان

پیام تسلیت آیت‌الله‌العظمی حسینی‌زنجانی در پی شهادت امام‌جمعه تبریز

نصرالله در پیامی به رهبر انقلاب و مردم ایران، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت: چشم امید ما به رهبری حکیمانه آیت الله خامنه‌ای است

وزیر دفاع آمریکا: اطلاعی درباره دلیل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نداریم

ادعای وزیر دفاع آمریکا درباره دلیل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران

به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه رهبر انقلاب امید داریم

شهید «حسین امیرعبدالهیان» (+عکس)

معرفی رسمی آقایان مخبر و باقری کنی به سازمان ملل

شهادت محافظ رئیس‌جمهور تکذیب شد

پیام تسلیت سخنگوی ناتو به زبان فارسی

آیت‌الله رئیسی تا آخرین دقایق عمر خود برای محرومیت‌زدایی و خدمت به ملت اهتمام داشت

امام جمعه موقت تبریز معرفی شد

تصاویری از لحظه پیدا شدن انگشتر آیت‌الله رئیسی در محل سانحه

مراسم تشییع سید ابراهیم رئیسی در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد برگزار می شود/ مسیر تشییع در قم مشخص شد

جزئیات تشییع و تدفین شهدای حادثه بالگرد

چشم امید ما به رهبری حکیمانه آیت الله خامنه‌ای است

سیدی که اهل فرهنگ بود

فارس: تکذیب شهادت محافظ رئیس‌ جمهور

تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم

مراسم سوگواری مردم آذربایجان شرقی در فراغ رئیس جمهور و همراهانش

محدودیت‌های ترافیکی مراسم بدرقه شهداء در تبریز

برگزاری مراسم سوگواری شهدای خدمت در دانشگاه صنعتی سهند

داغی بزرگ بر جان مردم آذربایجان/همه عزادارند

2 خاطره‌ای که مردم آذربایجان فراموش نمی‌کنند | شریک حال خوب و بد مردم، چه حیف که رفتی!

ویژگی های عاطفی کودکان تیزهوش کدامند؟