سامانه 137 شهرداری ارومیه روزانه بیش از 75 بار به صدا در میآید
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - ارومیه- شهردار ارومیه با اشاره به اعتماد قابل توجه شهروندان به سامانه 137 شهرداری، گفت: این سامانه روزانه به طور متوسط بیش از 75 بار به صدا در میآید و مردم، مشکلات شهری را با مدیران در میان میگذارند.
محمد حضرتپور روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسفالت نوار حفاری و لکهگیری، سد معبر، ساخت و ساز غیرمجاز، ولگردی سگها، انباشت زباله و لزوم توجه به فضای سبز شهری مهمترین درخواستهای شهروندان ارومیهای از طریق این سامانه است.
وی اضافه کرد: 85 درصد تماس شهروندان ارومیهای با سامانه 137 شهرداری مربوط به مردان و تنها 15 درصد مربوط به بانوان است.
وی بیان کرد: سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشهای مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است.
شهردار ارومیه در خصوص نحوه رسیدگی به مطالبههای شهروندان ادامه داد: به محض دریافت خبر، کارشناسان مرکز گزارش را در سیستم ثبت و به واحد اجرایی ارسال میکنند که برای پاسخگو بودن به شهروندان به واسطه کد پیگیری صادره باید واحد اجرایی پس از اقدام، نتیجه را در سیستم ثبت کند تا پس از نظرسنجی از شهروند توسط واحد ثبت، بازخورد سامانه کد خبر بایگانی شود.
ارومیه 750 هزار نفر جمعیت و 11 هزار هکتار مساحت دارد و جزء شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور است.
سامانه 137 طی یک دهه گذشته در راستای دریافت نظرها و انتقادهای مردمی در خصوص عملکرد شهرداریها راهاندازی شده است.
8137/3072
-
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶:۵۶
-
۲۷ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/167098/