پیام آذری

آخرين مطالب

گزارش ایسنا از آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات+عکس/ثبت نام 140 داوطلب در روز آخر سياسي

گزارش ایسنا از آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات+عکس/ثبت نام 140 داوطلب در روز آخر
  بزرگنمايي:

پیام آذری - ایسنا/آذربایجان شرقی آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از ساعت 8 صبح در فرمانداری تبریز آغاز به کار کرده است.

از همان دقایق اولیه چند نفر جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شدند.

رضا نوری اصل، متولد سال 45، یکی از داوطلبانی است که با مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شده است. او کارمند وزارت نفت بوده و هدف خود را احیای امید در جوانان عنوان کرد.

محمود همت قدیم 45 ساله، دانشجوی دکترای نرم افزار مهندسی کامپیوتر دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او کارمند اداره گاز بوده و هدف خود را کمک به مردم و همچنین کمک به رشد و شکوفایی جامعه عنوان کرد. به گفته خودش وابسته به هیچ حزبی نیست.

لعیا غریبی، متولد 61 با مدرک کارشناسی ارشد ادبیات دیگر داوطلبی است که راس ساعت 9 جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او مدرس مدارس غیر انتفاعی تبریز بوده و به گفته خودش بصورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کند. او در جمع خبرنگاران گفت: باید اقتدار ملی داشته باشیم و از پتانسیل های کشور در راستای کمک به مردم و اشتغال برای جوانان استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام مرتضی قربانی سفیدان، متولد سال 62‌، دکتری حوزه و کارشناسی ارشد الهیات، دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او مدرس رشته الهیات در دانشگاه بوده و به گفته خودش بصورت مستقل و به نمایندگی از مردم در انتخابات شرکت می‌کند. او در مورد اهدافش گفت: مشارکت در عرصه انتخابات حق عمومی و همه می‌توانند در نوبه خود وارد عرصه شوند؛ می‌خواهم سخنگوی ملت بوده و تا جایی که در توان دارم مطالبات مردم را پیگیری کرده و زمینه را برای جوانگرایی فراهم کنم.

محمدرضا محمدزاده اخی جهانی(متولد سال 49)، با مدرک کارشناسی ارشد عمران و دانشجوی دکتری مدیریت ساخت، دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او مدیر پروژه‌های ساختمانی، پل ها، بنادر و اسکله های قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده و به گفته خودش بصورت مستقل وارد انتخابات می‌شود اما به طیف اصولگرایی گرایش‌ فکری دارد. او تکمیل پروژه‌های عمرانی چون مترو، راه‌ها و... را از جمله اهداف خود برشمرد و گفت: اتمام خط یک مترو تبریز به مدت 10 سال به طول انجامیده و اگر با همین روال پیش برویم 70 سال بعد خط پنجم مترو تکمیل خواهد شد! از این‌رو جدیت در این رابطه ضروری بوده و در این راستا برنامه داریم. باتوجه به شغل کارمندی نیز هزینه‌ای برای تبلیغات نخواهم کرد، چراکه عملکرد و پشتوانه بهترین تبلیغات برای فرد است.

روح الله متفکرآزاد، متولد 61، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز دیگر داوطلبی است که به همراه پدر و چند تن از همراهان وارد فرمانداری تبریز شد. تالیف 20 مقاله ISI، سخنرانی در بیش از 40 کنگره بین المللی و راهنمایی 50 دانشجوی ارشد و دکتری از جمله فعالیت‌های وی بوده و به گفته خودش در حوزه تکامل، صاحب نظریه است.
متفکرآزاد در جمع خبرنگاران گفت: بنده در ساحه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی فعال بوده و به لطف خداوند نیز در حوزه خود دارای توانمندی هستم. به عنوان کنشگر اجتماعی نیز همواره فعال بوده و امروز پا بر عرصه گذاشتم تا منادی ورود جوانان به عرصه مدیریت کشور و تسهیل‌گر و شکننده سد ورود جوانان در عرصه مدیریت باشیم.
وی با تاکید بر این‌که حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی یک الزام بوده و غیرقابل اجتناب است، افزود: گام دوم انقلاب یعنی قدردانی از زحماتی 40 ساله، اما جوانگرایی؛ چراکه برای حل مشکلات جامعه نیاز به نفسی تازه احساس می‌شود. می‌خواهیم نخبگان آذربایجان از خانه نسینی خارج شده و جوانان و تحصیل کردگان همانند دوران دفاع مقدس در جامعه نقش ایفا کنند.
متفکرزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی عملکرد دهم افزود: این‌که بگوییم مجلس دهم و مجالس پیشین همه ضعیف بوده‌اند از انصاف دور بوده و از نمایندگان مردم قدردانی می‌کنیم اما اگر مجلس کنشگری مناسبی داشت، وضعیت مردم چنین نبود.
وی با بیان این‌که، مجلس تمام ابزارهای قانونی برای پاسخگویی قوه مجریه را در اختیار قرار دارد، تاکید کرد: مجلس اگر بخواهد می‌تواند از ابزارهایش استفاده کند، اما در این رابطه مجلس باید قوی بوده و تمام کانال های مورد نیاز را باز کند.
وی با تاکید بر این‌که اولویت اول بنده وضعیت معیشتی و امیت روانی مردم است، افزود: برای رفع این موضوع، نیازمند همدلی در کشور هستیم و بحث های جناحی پاسخگوی این نیازمندی نیست. بنده نیز در ابتدا برای آرامش روانی مردم تلاش خواهم کرد؛ اقتصاد کشور نیز با بحران‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مواجه است که راه حل های مناسبی در این رابطه دارم.
این داوطلب شرکت در انتخابات با تاکید بر این‌که اگر مردم اعتماد کرده و رای بدهند، به عنوان نماینده کنشگر و تاثیرگزار در مجلس عمل کرده و نماینده منفعل نخواهم بود، خاطرنشان کرد: جوان پیشرو قوه پیشران توسعه و اعتلای جامعه بوده و می‌تواند با عقلانیت، درایت، تدبیر و با روحیه جهادی و آرامان‌خوهی کارهای بسیاری را انجام دهد.
وی افزود: در حوزه اقتصاد نیز از پدرم و همچنین اساتید و صنعتگران مشورت های اقتصادی‌ گرفته‌ام و معتقدم باید برای مدیریت فعلی اقتصاد، راه حل‌های کوتاه مدت پیش گرفته و به سمت اقتصاد و صنایعی کاربر حرکت کنیم. 40 درصد اشتغال نیز در صنایع کوچک و متوسط است.
وی افزود: عضو هیچ حزبی نیستم و فرد گفتمانی و صاحب اندیشه هستم که هرکجا منافع ملت ایجاب کند، عمل خواهم کرد.
متفکرآزاد در پاسخ به سوال خود مبنی بر این‌که آیا سخنرانی وی در سازمان ملل در مورد زبان مادی جنبه تبلیغاتی داشته است، افزود: این سخنرانی ربطی به تبلیغات ندارد و نتجیه سال‌ها کنشگری اجتماعی است، زبان مادری بخشی از هویت انسان بوده و هیچ کنشگر اجتماعی نمی‌تواند بگوید در این رابزگطه بی تفاوت است.
وی با تاکید بر این‌که شفافیت یکی از اصول اساسی بوده و شفافیت آرا و شعافیت مالی از جمله حق و مطالبات مردم است، افزود: اگر به مجلس راه یابم، قول می‌دهم که تمامی آرای خود را افشا کنم. در رابطه با تبلیغات نیز نه هزینه کرده و نه اتلاف منابع خواهم کرد و بعد از انتخابات نیز منابع درآمدی و هزینه کرد(اگر هزینه‌ای باشد) اعلام خواهم کرد.
وی با قرائت نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر گفت: نمایندگان مردم نباید از رسیدگی به امور جزیی مردم غافل شوند. الگوی من شهید دیالمه و شهید آیت است.

شهرام علیاری، متولد سال 1365 با مدرک کارشناسی ارشد ژنتیک و دکتری بیوانفورماتیک دیگر داوطلبی است وارد فرمانداری تبریز شد. به گفته خودش عضو هیچ حزبی نبوده اما گرایش‌های اصلاح طلبی دارد. او در جمع خبرنگاران گفت: تعمدا روز دانشجو را جهت ثبت نام انتخاب کرده‌ام تا دغدغه این قشر را یادآور شوم، چراکه نخبگان بسیاری داریم که برای کسب حداقل‌های زندگی جذب موسسات خارجی می‌شوند.
وی تاکید کرد: بنده فعال اقتصادی بوده و اصلاح ساختار فسادزا از جمله اهداف اصلی بنده است، چراکه قانون اساسی ما پتانسیل‌های بسیاری دارد که اجرایی نمی‌شود. بنده اهل تزویر و ریا نبوده و برای تبلیغات نیز بصورت قانونی و معقول هزینه خواهم کرد اما وام دار کسی نخواهیم بود.

اگر تایید صلاحیت شوم و رای بیاورم، وکیل‌الرعایا می‌شوم/بعد از مجلس هفتم، یکبار هم علت رد صلاحیت من را اعلام نکرده‌اند/اصلاح طلبی و اصول‌گرایی مرسوم دکان است
اکبر اعلمی، دیگر چهره شناخته شده‌ای است که جهت ثبت نام به همراه جمعی از همراهان وارد فرمانداری تبریز شد. او در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ بودم که آرد خود را بیخته و الک خود را آویخته ام و تا دیروز ساعت 8 نیز مطلقا انگیره شرکت نداشتم اما به خاطر اصرار دوستان و برای گفتن حرف خود و مردم پا بر عرصه انتخابات گذاشتم.
وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه تاکید کرد: احساس می کنم که توان سخنگوی مردم بودن را دارم و اگر تاکنون نیز اگر کوچکترین نقطه ضعف مالی و اخلاقی داشتم مرا رسوا می‌کردند.
وی با بیان این‌که مجلس خانه ملت است و من آمده‌ام از حق انتخاب شدن استفاده کنم، افزود: اگر مجلس، مجلس بود شاید می‌توانست از حوادث اخیر پیشگیری کرده و طرح مدیریت مصرف سوخت را به نحوی در مجلس تعدیل کند تا منجر به حوادث نشود؛ جمیع این موارد باعث شده جهت داوطلبی انگیزه پیدا کنم.
اعلمی با بیان این‌که حضور در مجلس را ضروری می‌دانم، تاکید کرد: به خاطر آینده مملکت احساس کردم که باید پا بر عرصه بگذارم و اگر تایید صلاحیت شوم و رای بیاورم، به عنوان وکیل‌الرعایا وارد مجلس خواهم شد، در این رابطه نیز کارنامه هشت ساله دارم و هر جریان و لیستی که از من حمایت کند، استقبال می‌کنم اما نماینده جریان و گروه نخواهم بود، بلکه نماینده مردم خواهم بود. در این مجلس حتی یک نفر وکیل الرعایا ندیدم که به مر وظایف نمایندگی عمل کند.
وی با بیان این‌که شورای نگهبان وظیفه نظارت برای صیانت از حق انتخاب شدن و حق انتخاب کردن مردم را دارد نه وظیفه تقابل با این حق‌، افزود: تا کنون شورای نگهبان با برخی کاندیداها برخلاف مشی قانون اساسی عمل کرده و با نظارت استصوابی مانع از ورود افراد صالح به مجلس شده است. اگر در این دوره، رد صلاحیت شون، نظر خود را مطرح خواهم کرد و آنان نیز باید دلایل خود را ارایه کنند.
وی گفت: بعد از مجلس هفتم، یکبار هم علت رد صلاحیت من را اعلام نکرده‌اند و صرفا گفته‌اند که به خاطر بند یک و سه ماده 28 قانون رد صلاحیت شده‌ام. هنوز ترکش‌های دفاع از اسلام و نظام در بدنم است، چگونه متلزم به نظام و اسلام نیستم؟ ما خود را از انقلابی‌ترین و قانونمندترین افراد جامعه می دانیم.
این داوطلب شرکت در انتخابات تاکید کرد: یک مورد پیدا کنید که اعلمی برخلاف استقلال کشور عمل کرده است! هرکه وارد مجلس شده تمام امکانات مجلس را برای رانت، ویژه خواری یا حمایت از مفاسد به کار گرفته اما من همواره با فساد مبارزه می‌کنم. این رویکرد باعث شده تا با ابزار نظارت استصوابی تعدادی افراد کوتوله وارد مجلس شده و سطح مجلس را تنزل دهند.
وی با تاکید بر این‌که مجلس باید اصلاح شود، افزود: وقتی مجلس ضعیف است، مشغول به پاچه‌خواری و تملق خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا نمایندگانی که برای مناظره دعوت کرده بودید اعلام آمادگی نکردند؟ گفت: این سوال را باید از آنان پرسید که چرا پیش نمی آیند. از پنج ماه پیش انجمن علوم پزشکی تبریز در این رابطه بارها فراخوان داده است، نمایندگان یا حد ما را کم می دانند که پیش نمی‌آیند و یا سطح ما را به حدی بالا می‌دانند که توان مناظره ندارند.
اعلمی با تاکید بر این‌که حکومت هنوز به این نتیجه نرسیده که اگر مجلس قوی باشد به نفع نظام خواهد بود، افزود: استنباط دارم که این مجلس نسبت به مجلس قبلی حتما ضعیف تر خواهد بود. امیدوارم عقلانیت در جامعه حاکم شده و مجلس مملو از نمایندگان واقعی مردم شود.
وی با تاکید بر این‌که وعده‌های خارج از اختیار دادن، نشان از عدم صلاحیت کاندیداست، افزود: در مجلس ششم نشان داده‌ام که با یک گل هم بهار می شود و رکوردار سوال از وزراء در مجلس بوده‌ام.
وی با تاکید بر این‌که اصلاح طلبی و اصول‌گرایی مرسوم دکان است، افزود: مبانی فکری بنده مشخص است و می گویم اصلاح طلب هستم، البته برخی اصول‌گراهایی در استان می‌شناسم که بسیار اصلاح‌طلب تر از برخی اصلاح‌طلبان کار کرده‌اند. باید براساس عملکرد قضاوت کنیم.

جواد فتحی، 40 ساله، دانشجوی دکترای حقوق خصوصی دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او نفر اول آزمون وکالت سال 83 و وکیل دادگستری است که به مدت 16 سال وکالت می‌کند. او در مورد اهدافش گفت: هدف بنده پیشگیری از تخلفات بانکی است و اکثر پرونده‌هایی که کار کرده‌ام نیز در همین رابطه بوده است؛ بنده حقوق دان هستم و متعلق به حزب خاصی نبوده و اصلا سیاسی نیستم.

میرمهدی سیدزاده متولد سال 1324 با مدرک کارشناسی ارشد دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد او هدف خود را احساس مسئولیت در قبال جامعه عنوان می‌کند.
او در جمع خبرنگاران گفت: می‌گویند انتخابات پیش رو قدری متفاوت خواهد بود و آمده‌ایم تا اگر فرصتی فراهم شد مرهمی بر درد مردم بگذاریم.

حسین خوش باطن، متولد 1352 با مدرک دکتری زبان شناسی گرایش ترکولوژی دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. به گفته خودش 12 عنوان کتاب تالیف کرده و مدرس دانشگاه است. او دغدغه خود را نبود متخصص حوزه ترکولوژی در مجلس عنوان کرد و گفت: طی چندین دوره، نماینده متخصص فرهنگ و زبانشناسی از حوزه انتخابیه تبریز به مجلس راه نیافته است، از این رو با توجه به موقعیت کنونی و هجمه‌های دشمنان وظیفه خود دیدم که اگر فرصت فراهم شد در این خصوص موثر واقع شوم.

از ابتدا موضع مشخصی دارم و اعلام کرده ام که به جریان انقلابی کشور وابسته ام/مجلس نباید وکیل دولت باشد
محمد اسماعیل سعیدی، چهارمین نماینده‌ فعلی مردم تبریز است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. او در جمع خبرنگاران در پاسخ به این‌که چرا باید مردم دوباره به شما رای دهند؟ گفت: مردم مخیر هستند و بر اساس شاخص‌های مدنظر خود رای خواهند داد، لازم هم نیست که حتما به من رای بدهند. اما بنده خود را سرباز نظام و انقلاب می‌دانم به همین دلیل پا به عرصه گذاشته‌ام.
وی در ارزیابی عملکرد مجلس دهم نیز گفت: اصلی‌ترین ضعف مجلس دهم این بود که اکثریت نمایندگان اثرگذار در طرح‌ها و لوایح، به نوعی سرنوشت مجلس را به سرنوشت دولت بسته بودند و همچنین سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی نیز ملاک قانون گذاری و بحث بررسی لایحه بودجه نبود و این موضوع نیز یکی دیگر از ضعف های مجلس گذشته و فعلی بود.
وی در این خصوص افزود: در مجلس گذشته و فعلی تنها حدود 20 الی 25 درصد سیاست کلی نظام مورد توجه مجلس قرار گرفته بود و به همین دلیل بیشتر کارها به سامان نمی‌رسد.
سعیدی در پاسخ به سوال دیگری گفت: از ابتدا موضع مشخصی دارم و اعلام کرده ام که به جریان انقلابی کشور وابسته ام. معتقدم آرمان انقلاب، امام راحل و شهدا تنها راه نجات بخش کشور بوده و اگر پایبند این آرمان ها باشیم و در مقابل بحران ها و تحریم‌ها پیروز خواهیم شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اصولگرایان انتقاد کرده‌اند، گفت: انتقاد حق همه بوده و بدون انتقاد پیشرفت نخواهیم کرد، اما نقد هم باید سازنده باشد و تخریب کننده نباشد تا مسیر پیشرفت را باز کند. توصیه دارم که نقد منصفانه باشد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ارزیابی عملکرد مجلس دهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی و به ویژه بحث خصوصی سازی‌ها، اظهار کرد: بنده از جمله نمایندگان پیشقدم در این رابطه بودم بر مبنای اسناد و بررسی به این نتیجه رسیده بودیم که خصوصی‌سازی در کشور گرفتار روندی معیوب شده و باعث شده افرادی فاقد اهلیت و با پول‌هایی که خارج از قاعده و قانون به دست آورده‌اند، برخی شرکت‌های دولتی را تصاحب کنند که در این رابطه ورود کردیم.
این داوطلب شرکت در انتخابات با تاکید بر این‌که مجلس فعلی تا خرداد ماه جریان داشته و از بحث بنزین به این سادگی رد نخواهیم شد، افزود: طرحی که دولت در این رابطه اجرا کرد می‌توان گفت به نوعی طرح خودشان بود و آقای لاریجانی نیز در این حد اعلام کردند که طرحی نصف و نیمه در جلسه سران قوا تصویب شده است، در این خصوص نه قیمت را گفتند و نه روز اجرا را.
وی در این خصوص تاکید کرد: اقدامات خود را در این خصوص به جد انجام خواهیم داد تا باری از دوش مردم کم کنیم. البته در حرف می گویند افزایش قیمت بنزین بر قیمت سایر کالاها اثرگذار نخواهد بود اما این حرف عقلانی نبوده و مشخص است که افزایش قیمت را در پی خواهد داشت. لذا اگر بگوییم افزایش قیمت بنزین روی قبمت کالاها اصلا اثر ندارد، خودمان را فریب داده‌ایم.
وی با تاکید بر این‌که مردم باید دقت کنند که مجلس خانه ملت و خانه وکلیل ملت باشد، افزود: مجلس نباید وکیل دولت باشد.
سعیدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که مجلس بدون لاریجانی و عارف چگونه خواهد بود؟ گفت: پیش بینی می‌کنم که مجلس آینده، مجلسی مقتدر، انقلابی و در جهت تحقق آرمان های انقلاب باشد.
وی با بیان این‌که جزو اولین افرادی بودم که بحث شفافیت را در مجلس اعلام کردم، افزود: نماینده مجلس باید در حرف و رفتار شفاف و صادقانه باشد، در سایت خانه ملت نیز از جمله نمایندگانی هستم که بحث شفافیت آرا اعمال کرده ام و همواره در این رابطه تلاش خواهم کرد تا به قانون بدل شود.
وی در خاتمه گفت: در مجلس دهم، وحدت نسبی در مورد توسعه آذربایجان و امور عمرانی بین نمایندگان استان برقرار بود.

مجید رادمهر، متولد 52، با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او کارمند آموزش و پرورش بوده و با هدف کمک به حل مشکلات جامعه از طریق وضع قوانین وارد گود انتخابات می‌شود. به گفته خودش بصورت مستقل وارد این عرصه شده است.

یعقوب هوشیار، متولد 56، دانشجوی ترم آخر دکتری عمران دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد شد. او شهرداری مناطق تبریز را در کارنامه خود داشته و هم اکنون عضو نظام مهندسی استان و عضو هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان است.
وی در جمع خبرنگاران گفت: به طور رسمی عضو هیچ حزب یا جریان خاصی نیستم و از لحاظ اعتقادی فردی ارزشی بوده و از لحاظ عملکردی نیز معتقد به اصلاح هستم و از نمایندگان ادوار و داوطلبان نمایندگی نیز برای مناظره در راستای ایجاد شفافیت و کمک در راستای انتخاب نماینده اصلح دعوت می کنم.
وی با بیان این‌که قانون اساسی ظرفیت‌های بسیاری دارد که دچار غفلت شده است، افزود: کشور ما در حال توسعه بوده و به نگاهی توسعه گرا نیاز دارد و با انحصار طلبی این توسعه اتفاق نمی افتد و برای تحقق آن نیازمند پوست اندازی و نقش آفرینی جوانان هستیم.
هوشیار در این خصوص افزود: با قدردانی از زحمات تمام مدیران مسن از آنان خواهش می کنم با کناره گیری از کاندیداتوری در این دوره، بستر لازم برای حضور جوانان در لایه‌های تصمیم‌گیری را فراهم کنند و امیدوارم با همراهی مردم، تبریز و آذربایجان را به پایتخت اقتصادی تبدیل کنیم.

مجید پیرزاده، متولد 57 با مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دیگر داوطلبی است که به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات ثبت نام کرد. او فعالیت رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد و خدمت به مردم را از جمله اهداف خود عنوان کرد و گفت: در چهار حوزه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و جامعه برنامه‌هایی دارم.

محمد کاظم کنگری، متولد 1339 با مدرک کارشناسی ارشد سازه دیگر داوطلبی است که از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ثبت نام کرد. او هم اکنون کارشناس رسمی دادگستری بوده و به گفته خودش قائم مقامی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی را در کارنامه دارد و بصورت مستقل وارد عرصه انتخابات می‌شود. کنگری هدف خود را ادای تکلیف در جامعه عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس رزمنده بودم و امروز برای حل مشکلات جامعه پیشقدم شده‌ام.

محمد جعفر زاده، متولد سال 39 با مدرک دکترای کسب و کار و بازنشسته اداره دارایی دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او نویسنده و پژوهشگر بوده و هدف خود را اشتغال زایی و نظارت بر کارهای دولت عنوان می‌کند.

زینب قنبری، متولد سال 60، با مدرک ارشد حسابداری دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او هدف خود را ساماندهی وضعیت معیشت جامعه عنوان کرد و گفت: دوستان زیادی از من خواستند تا وارد عرصه انتخابات بشوم، از این‌رو به عنوان وکیل مردم وارد عرصه شده و مطالبات مردم را پیگیری خواهم کرد.

محمد علی صدیقی، متولد 43، با مدرک دکتری مدیریت کسب و کار دیگر داوطلبی است که برای شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کرد. او 20 جلد کتاب تالیف کرده و مدرس دانشگاه است. او هم اکنون نایب رییس اتاق اصناف تبریز بوده و به گفته خودش وابسته به هیچ حزبی نیست اما متمایل به طیف اصول‌گرایی است.
او در جمع خبرنگاران گفت: بنده فعال حوزه اقتصاد بوده و با توجه به چالش‌های اقتصادی جامعه پیشقدم شده‌ام تا توان خود را در راستای حل مشکلات به کار گیرم. شعار بنده نیز "اقتصاد پویا و اشتغال پایدار است".
( گفتنی است نبود اسامی و عکس برخی داوطلبان در این، گزارش به این دلیل است که در جایگاه خبرنگاران حاضر نشده و پاسخگوی آنها نمی‌شوند)
مهدوی، فرماندار تبریز با اشاره به آمار داوطلبانی که در آخرین روز، نام نویسی کرده‌اند، گفت: در آخرین روز ثبت نام، 140 داوطلب از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ثبت نام کرده‌اند که 17 درصد را بانوان و 83 درصد را داوطلبان مرد تشکیل می‌دهند.
بر اساس این گزارش، از مجموع نمایندگان فعلی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، فرهنگی، بیگی، پزشکیان و سعیدی با حضور در فرمانداری تبریز ثبت نام کردند، زهرا ساعی از وزارت کشور برای حوزه انتخابیه تبریز ثبت نام کرده و بیمقدار نیز تمایلی به حضور در انتخابات نداشته و شرکت نکرده است.
انتهای پیام
گزارش ایسنا از نخستین روز ثبت نام از داوطلبان در تبریز+عکس
گزارش ایسنا از دومین روز ثبت نام داوطلبان در تبریز+عکس
گزارش ایسنا از سومین روز ثبت نام از داوطلبان در تبریز+عکس
گزارش ایسنا از چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان در تبریز+عکس
گزارش ایسنا از پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان در تبریز+عکس
گزارش ایسنا از ششمین روز ثبت نام از داوطلبان در تبریز+عکس

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/175459/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد

انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات

اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

آرامش کامل در آسمان تبریز

تحویل هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات

منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

منشأ صدای انفجار در تبریز چه بود؟

تحویل یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

پیشرفت90درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

سالانه 3 هزار و 500 تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سی ام فروردین، روز آزمایشگاه

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال 1403 منوط به مشارکت مردم است

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!

عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند