پیام آذری

آخرين مطالب

فرماندار اردبیل خبر داد

ثبت نام 103 کاندیدا برای رقابت در انتخابات مجلس یازدهم سياسي

ثبت نام 103 کاندیدا برای رقابت در انتخابات مجلس یازدهم
  بزرگنمايي:

پیام آذری - فرماندار اردبیل گفت: با پایان مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 103 نفر ثبت نام کردند.

مسعود امامی یگانه در جمع خبرنگاران در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: برای مجلس نهم 46 نفر و مجلس دهم نیز 76 نفر کاندیدا ثبت نام کرده بودند که در این مرحله تعداد ثبت نام‌ها به 103 نفر رسید.
وی خاطرنشان کرد: 93 نفر از این ثبت نام کنندگان مرد و 10 نفر نیز زن هستند.
فرماندار اردبیل در مورد تحصیلات داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهار نفر تحصیلات حوزوی، هشت نفر دکترا، 8ار اردبیل در مورد تحصیلات داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهار نفر تحصیلات حوزوی، هشت نفر دکترا، 86 نفر فوق لیسانس و پنج نفر نیز لیسانس هستند که به دلیل سابقه حضور در مجلس و یا ایثارگری امکان ثبت نام برای دارندگان مدرک لیسانس فراهم شده است.
امامی یگانه در مورد ترکیب سنی داوطلبان مجلس یازدهم گفت: 25 نفر در گروه سنی 30 تا 35 سال، 16 نفر در گروه سنی 36 تا 40 سال، 22 نفر در گروه سنی 41 تا 45 سال، 19 نفر در گروه سنی 46 تا 50 سال، 13 نفر در گروه سنی 51 تا 55 سال، چهار نفر در گروه سنی 56 تا 60 سال و 6 نفر در گروه سنی 61 تا 65 سال قرار دارند.
وی افزود: 71 درصد ثبت نام کنندگان غیرایثارگر و 29 درصد ایثارگر هستند و در این میان 9 نفر از داوطلبان سابقه نمایندگی داشته و 19 نفر نیز سابقه داوطلبی در مجلس شورای اسلامی را دارند.
فرماندار اردبیل ادامه داد: در بین گروه‌های شغلی نیز 34 نفر کارمند، 16 نفر مشاغل آزاد، 12 نفر بازنشسته و 12 نفر نیز فرهنگی ثبت نام کردند و مابقی داوطلبان از اساتید دانشگاه، وکلا، پزشکان و روحانیون بوده‌اند.
اما در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس یازدهم فرمانداری اردبیل روز پرترافیکی را پشت سر گذاشت به طوری که در این روز بالاترین آمار ثبت‌ نامی‌ها انجام شد که از طیف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با مراجعه به فرمانداری ثبت نام خود را قطعی کردند.
حسن نوعی اقدم از نمایندگان ادوار مجلس که برای ثبت نام به فرمانداری اردبیل مراجعه کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض حضور در مجلس دولت را ملزم خواهم کرد تا لایحه تامین اجتماعی جوانان بیکار را ارائه کرده و در کنار آن افراد بیکار به مدت یک سال از پوشش بیمه‌ای برای دوران بازنشستگی بهره‌مند شوند.
وی بزرگترین ضعف مجلس دهم را وکیل‌الدوله بودن اغلب نمایندگان مجلس اعلام و خاطرنشان کرد: در این سال‌ها بسیاری از پروژه‌های اساسی و زیربنایی استان نظیر راه آهن، پتروشیمی، دانشگاه صنعتی، منطقه آزاد و ویژه اقتصادی خوابیده است که در صورت اعتماد مردم سعی خواهم کرد پیگیر اجرا و تکمیل این پروژه‌ها باشم.
صدیف بدری نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی که برای ثبت نام به فرمانداری آمده بود، با بیان اینکه اجازه نصب بنر و پوسترهای رنگارنگ را در سطح شهر نخواهد داد، افزود: با کمترین هزینه سعی خواهم کرد خودم را به مردم معرفی کرده و به یقین عملکرد بنده بزرگترین میدان تبلیغات خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در مجلس دهم پروژه‌هایی نظیر راه آهن، چهارخطه محورهای مواصلاتی استان و همچنین توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مورد توجه قرار گرفت، گفت: آنچه که ما را در مجلس دهم رنج داد بی‌برنامگی دولت در عرصه اقتصادی و معیشت مردم بود که نارضایتی‌ها را چندین برابر کرد.
رضا توحیدی دیگر کاندیدای مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در فرمانداری ثبت نام کرد و خطاب به خبرنگاران بیان کرد: در استان
اردبیل سوءمدیریت به شکل مضاعف مردم را رنج می‌دهد و ما به نماینده متعهد، پاکدست و شجاع نیاز داریم تا گرفتاری‌ها و مشکلات رفع گردد.
مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل نیز با انصراف از ثبت نام در حوزه انتخابیه تبریز از زادگاهش اردبیل ثبت نام کرد و با تشریح مگاپروژه‌های زمان استانداری خود اظهار کرد: همه این چهار مگاپروژه شامل منطقه آزاد، پایاب سدخدافرین، استخراج معادن و همچنین منطقه ویژه اقتصادی نمین در ریل توجه و دقت نظر قرار گرفته و بخش عظیمی از این پروژه‌ها در حال ثمربخشی است.
این کاندیدای مجلس یازدهم انتقال آب ارس به آذربایجان شرقی را مصوبه دولت دهم خواند و خاطرنشان کرد: استاندار پیش از بنده باید در این زمینه پاسخگوی مصوبه دولت احمدی‌نژاد باشد که چرا در سال 92 این مصوبه اجرایی شده است.
قاسم محمدی دیگر نماینده ادوار مجلس نیز که قصد حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس را داشت به نفع نیروهای اصولگرا، انقلابی و ولایتمدار اردبیل انصراف داده و در مزار شهدا در فاطمیه اردبیل برای دوستان اصولگرای خود آرزوی توفیق کرد.
رضا کریمی نماینده فعلی اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز به هنگام ثبت نام ضعف مجلس دهم را در حوزه نظارتی اعلام کرد و گفت: در این چهار سال تلاش کردیم تا در بخش‌های مختلف استان را در ریل توسعه قرار دهیم که نمونه آن صعود 23 پله‌ای اردبیل در تجهیز مزارع به سامانه آبیاری مدرن، ساماندهی فروش و توسعه صنایع تبدیلی در بخش سیب زمینی و همچنین ردیف‌دار شدن 700 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان بوده است.
یوسف اکبری فرماندار سابق اردبیل نیز به عنوان چهره اصولگرا ثبت نام کرد و به صراحت گفت: دولتی که پرداخت یارانه مردم را صدقه دادن و گداپروری نامیده بود، خود در ماجرای اخیر بنزین رو به توزیع منابع کشور در قالب بسته معیشتی آورد و در کنار آن میلیاردها تومان حیف و میل را در ملغی کردن کارت سوخت شاهد بودیم.
کاظم دبیر نیز به عنوان آخرین چهره مطرح اردبیل برای راهیابی به کرسی بهارستان ثبت نام خود را انجام داد و اظهار کرد: عمده مشکل کشور و استان اردبیل عدم هماهنگی مدیران و برخی فرصت‌سوزی‌ها در مسیر توسعه استان است که انتظار می‌رود با یک نگاه متفاوت این ضعف‌ها و نقص‌ها رفع شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/175474/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فیلم انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه قدیمی است

خانم گلی در 4 دقیقه!

متن خبر درگذشت سهراب سپهری در اطلاعات 44 سال پیش

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

پاکستان: سفر «رئیسی» به اسلام آباد از اهمیت بالایی برخوردار است

شاه ماهی 300 کیلویی به رود ارس برگشت

توزیع بیش از سه هزار و 500 تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال 1402

طلایی شدن مزارع کلزا در منطقه باراندوزچای ارومیه

سقوط سواری سمند به دره در محور چالدران _ خوی

پیمایش کاربری ها و فعالیت های پرآب بر غیرخانگی در آذربایجان غربی

تعویض و جایگزینی 152 دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی

اجرایی شدن 81 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی

دیدار با خانواده شهید سلامت در تکاب

درگیری لفظی خواهر وبرادر سیرجانی قتل پدر را رقم زد

تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر 14 سال دختران آذربایجان شرقی

جمع آوری باکس‌های زباله از سوم اردیبهست در تبریز

افزایش 93 درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

تغییر چهرۀ بازیگر نقش «امپراتور یوری» در جدیدترین سریالش

هم‌نشست مجسمەسازی مفاخر در مهاباد آغاز شد

دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه

جنجال فرودگاه تبریز، مربی خارجی تراکتور را فراری داد

تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی

واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان

بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز

حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس

ترک داروی مشهور لاغری چه عوارضی بر بدن دارد؟

بانوی 50ساله میرآبادی در رودخانه غرق شد

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

جدیدترین قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و طلای 18 عیار در بازار | جدول قیمت ها

واکنش اسلام‌آباد به تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی پاکستان

جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)

برتری آریان همدان برابر تیم نود در ارومیه

انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه

پرداخت 5670 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی

(ویدیو) لحظه انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه

ورزشکاران زنجانی 370 مدال رنگارنگ کسب کردند

ضبط 47 دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه

محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود

اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است

بیانیه هیأت مدیره باشگاه تراکتور/ مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری

واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات فرودگاه تبریز/ ادامه مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم

واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان

اولین واکنش تراکتور به اتفاقات جنجالی فرودگاه

ادامه حواشی «مست عشق»؛ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟

آذربایجان شرقی جایگاه اول صادرات شیرینی و شکلات

ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن