راهداری آذربایجانغربی با 30 خط تلفن همزمان پاسخگوی مسافران زمستانی است
سياسي
بزرگنمايي:
پیام آذری - مهاباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجانغربی گفت: به منظور دریافت آخرین اطلاعات مربوط به راههای ارتباطی استان، بخش اپراتوری این ادارهکل با 30 خط تلفن همزمان، پاسخگوی مسافران زمستانی است.
ارسلان شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان مستقر در قرارگاه استانی طرح زمستانی از طریق سامانه جامع 141 آماده پاسخگوی آخرین وضعیت راههای استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران در آذربایجانغربی است.
وی ادامه داد: علاوه بر شماره ثابت 141، شهروندان میتوانند با استفاده از نرم افزار برخط www.141.ir تصاویر دوربینهای نظارت تصویری در سراسر کشور را مشاهده کنند یا از طریق تلفن گویای شماره پیامک 1000141 اطلاعات راههای مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.
وی اضافه کرد: شهروندان در شرایط جوی پیش بینی شده تا حد ممکن از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت نیاز به عبور از محورهای مواصلاتی از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجانغربی اظهار داشت: 420 دستگاه ماشین در 68 اکیپ راهداری استان آماده خدمترسانی به مردم بهویژه در راهماندگان، همزمان با روزهای برفی سال جاری است.
وی عنوان کرد: این اکیپها در راهدارخانههای ثابت، سیار و استیجاری مستقر هستند و کنترل عملیات برفروبی در 12 هزار کیلومتر از انواع راهها و 89 گردنه از جمله 18 گردنه راههای اصلی را بر عهده دارند.
آذربایجانغربی استانی سردسیر در شمال غرب کشور است که تسلط هوای سرد در این استان بیش از 6 ماه طول میکشد و بارش برف نیز بیش از چهار ماه این استان را دربر میگیرد؛ از ابتدای پاییز امسال تاکنون سهبار بارش برف در آذربایجانغربی رخ دادهاست.
طرح راهداری زمستانی از 20 آذرماه /چهارشنبه هفته جاری/ با همکاری دستگاههای مرتبط آغاز میشود.
برچسبها
راهداری آذربایجان غربی حمل و نقل
-
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶:۴۵
-
۳۳ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/175590/