پیام آذری

آخرين مطالب

مراسم تجلیل از مصطفی خانزادی به مناسبت ارتقاء درجه علمی منطقه آزاد کیش

مراسم تجلیل از مصطفی خانزادی به مناسبت ارتقاء درجه علمی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - در مراسمی با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، از دکتر مصطفی خانزادی به مناسبت نائل شدن به درجه "استاد تمام" تجلیل و قدر دانی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته پژوهش گفت: ویژگی های اخلاقی و خصوصیات برجسته پروفسور خانزادی برای همه ما آشکار است و نائل شدن به این درجه علمی وظیفه و مسئولیت وی را در قبال سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علم و صنعت در این شرایط خاص و ویژه کشور سنگین تر می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دانشگاهی بودن ترکیب تیم اجرایی این سازمان افزود: در کنار زحمات بی دریغ متولیان حوزه علم در کشورکه کیش را به جزیره دانشگاهی تبدیل کردند، سازمان منطقه آزاد کیش نیز برای فراهم کردن زیرساخت ها تلاش می کند.
وی افزود: ما در این نهاد حاکمیتی می کوشیم تا از فرصت هایی مانند راه اندازی مرکز نوآوری و ایجاد شهر دانشی که ظرفیت بسیار خوبی برای منطقه آزاد کیش محسوب می شوند به بهترین شکل در جهت توسعه پایدار کیش بهره ببریم.
مظفری با اشاره به فراهم شدن مقدمات فعالیت مرکز نوآوری کیش اظهار داشت: در تمامی مراکز علمی کشور، دانشگاه های بزرگ، وزارت علوم، معاونت علمی ریاست جمهوری برای حضور در این مرکز اشتیاق و شور زیادی به چشم میخورد و ما نیز تلاش داریم که با راه اندازی این مرکز گام مهمی در جهت پیشرفت علمی و اقتصادی کشور برداریم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از این مراسم تجلیل که موجب افزایش اشتیاق علم اندوزی در جامعه می شود اظهار داشت: خداوند متعال یاری کند و در سایه الطاف او آنگونه انجام وظیفه کنیم که جای حسرتی باقی نماند و گام های خوبی برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم برداریم و این نکته مهم را به یاد داشته باشیم که انجام امور اجرایی نباید موجب غفلت از مطالعه، تحقیق و پژوهش شود.
همچنین دکتر علی صدر مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علم و صنعت در این مراسم با اشاره به فضایل اخلاقی، توانمندی علمی، عمل نیکو، تحقیق و ارتباطات مثال زدنی پرفسور خانزادی گفت: فرصت 40 سال خدمتگزاری در عرصه علم، آموزش، فن آوری و اجرا، توفیقی است که خداوند به مصطفی خانزادی عطا کرده و جای شکر بسیار دارد.
علی صدر تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس، انجام مسئولیت در کسوت استادی و مدیریت در بخش های مختلف دانشگاه، انجام پروژه های متعدد از سالیان قبل تا کنون در عرصه صنعت، راه اندازی پردیس دماوند در دانشگاه علم و صنعت و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را از جمله فعالیت های مصطفی خانزادی در سالهای خدمت به کشور عزیزمان عنوان کرد.
وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در کیش نیز تعاملات خوبی در راستای پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد کیش با مسئولان این مجموعه برای به ثمر رسیدن برنامه های شهر دانشی، شهر هوشمند و سبز، حمایت از تولید صنعت با رویکرد کار باکیفیت با ارتقا استانداردها و همچنین همکاری های زیست محیطی و پژوهش های دریایی در جنبه های ملی و بین المللی انجام داده ایم تاکید کرد: در تمامی این موارد غلامحسین مظفری حمایتگر و مصطفی خانزادی یار و همراه همیشگی سازمان و مجموعه دانشگاهی بوده اند.
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش نیز ضمن تبریک به مصطفی خانزادی برای دستیابی به این مقام علمی و با تاکید بر اینکه مصطفی خانزادی یکی از خدمتگزاران صدیق نظام است که از سال های پیش از انقلاب، برای به ثمر رسیدن نهال انقلاب خدمات فراونی کرده است و تا امروز دلسوزانه و به جد برای نظام و دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی تلاش و کوشش میکند گفت: تکریم و تجلیل از خدمتگزاران نظام و مردم عزتمند آنهم در زمان خدمتشان، روحیه مضاعفی را برای کار و تلاش موثر در آنان ایجاد می کند.
وی افزود: این موضوع مهمی و قابل تقدیر است که مصطفی خانزادی با اعتقادات راسخ به نظام، انقلاب و ولایت، در یک حرکت مستمر، بیش از 40 سال است که به این مرز و بوم خدمت کرده است.
امام جمعه کیش گسترش علم و معرفت در سطح جامعه را از وظایف مهم دانشگاه ها برشمرد و افزود: وظیفه ذاتی دانشگاه ها در جوامع دینی و غیر دینی، ترویج معارف است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
حجت الاسلام حسن زاده قلب، عقل، تفکر، استدلال و مطالعه در طبیعت و عالم هستی را ابزار معرفت برشمرد و آثار فکری و بیانی افراد را مهمترین ابزار معرفت عنوان کرد و گفت: تربیت افرادی که اهل اثر باشند و در دو صورت مکتوب و بیانی بر گسترش علم و معرفت و دانش در جامعه تاثیرگذار باشند وظیفه ذاتی دانشگاه است.
همچنین دکتر محمودی نیا عضو هیات مدیره و معاون مالی و اداری موسسه علوم فنون کیش، با بیان این که پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازهای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه هر کشوری است اظهار داشت: قدرت و استقلال هر کشوری بر پایه پژوهش و تولید علم استوار است و اندیشه، سطح فعالیت‌های پژوهشی و نو آوری یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.
وی افزود: یکی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه پژوهش و تولید علم، راه اندازی مرکز نو آوری کیش بوده است که این اقدام مهم حاصل تلاش های غلامحسین مظفری مدیر عامل این سازمان و همکارانشان است.
همچنین شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل سنت با تبریک به منظور دریافت درجه استاد تمام (پروفسوری) مصطفی خانزادی، از ایشان به عنوان معلم اخلاق یاد کرد و گفت: این درجه علمی با توجه به شان، منش و سوابق علمی مصطفی خانزادی، اتفاق غیر منتظره ای نیست و امیدواریم شاهد تکرار آن در جزیره کیش باشیم.
وی افزود: علاوه بر دریافت درجه علمی، افتخار دیگر مصطفی خانزادی برای جزیره کیش ارائه خدمات ارزنده در زمینه های عمرانی است.
"امیری" پژوهشگر موسسه علوم و فنون کیش نیز در این آیین با برشمردن خصوصیات فردی مصطفی خانزادی و با بیان این که در یک سال گذشته شش طرح در سازمان منطقه آزاد کیش تعریف شده است و پروژه زیست محیطی یکی از مهمترین این طرح ها است؛ افزود: برای اطمینان از اثربخشی مطالعات زیست محیطی، تغییرات کمی و کیفی در مولفه های زیست محیطی و رصد شرایط وضعیت آب زیر زمینی و آلاینده های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و نتایج حاصل از آن به عنوان شاخصه اصلی مطالعات انجام شده به همکاران معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شد.
وی افزود: فعالیت های کارشناسی هوشمند سازی، پایش کمی و کیفی آب زیر زمینی و پایش آنلاین سامانه فاضلاب جزیره کیش از نخستین طرح هایی هستند که با حمایت معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای هوشمند سازی جزیره کیش انجام می شود و از سیستم سنتی به سیستم هوشمند ارتقا خواهد یافت.
مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه هر کسی علم بیشتری دارد مسئولیت و تواضع بیشتری خواهد داشت افزود: امروز در هر جایگاه علمی و سازمانی که هستم خود را مدیون نظام، حکومت اسلامی و هموطنانم می دانم چرا که به یمن حمایت های آنان، شرایط بورسیه تحصیلی فراهم شد تا امروز بتوانم به این درجه علمی دست پیدا کنم و به همین دلیل با تمام توان در راستای خدمت به این مردم و کشور تلاش خواهم کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/177388/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خیر خلخالی بیش از2 هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد

تولید روزانه بیش از 12 تُن کنسرو ماهی در اردبیل

سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد

چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود

چرای دام‌ها در دل طبیعت بهاری روستای تازه کند بخش موران + فیلم

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز

تور عروس خاص و متفاوت ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی/ عکس

نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!/ ویدئو

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

580 روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال 1403

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

تصفیه روزانه 28 هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

تعویض نزدیک به 2 هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود

مشکل آب‌شرب 765 خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

افزایش 2 برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

رفع تصرف 3 هکتار از اراضی ملی در اشنویه

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به 20 سانتی متر رسید

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم

واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی

ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی 65 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

2 هزار و 100 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد

موافقت با اشتغال 69 زندانی در شهرستان مراغه

360 میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد

رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد