پیام آذری

آخرين مطالب

دانش آموزان بی بضاعت بومی کیش بورسیه می شوند منطقه آزاد کیش

دانش آموزان بی بضاعت بومی کیش بورسیه می شوند
  بزرگنمايي:

پیام آذری - غلامحسین مظفری از بورسیه کردن دانش آموزان بومی بی بضاعت و علاقه مند به تحصیل، در دانشگاه های کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اداری جزیره کیش، ضمن درود به روح ملکوتی امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا در آستانه 22 بهمن و چهلمین روز درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه هواپیمای اکراینی و شهدای مراسم تشییع سردار، از امام جمعه کیش که همیشه در کنار مردم و راهنمای خوب مجموعه بوده اند تشکر و قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: تمامی فراز و نشیب هایی که در طول این سال ها با آنها مواجه شده ایم؛ پشت سرگذاشتیم و با توجه به اینکه به دنبال استقلال و آزادی خواهی بودیم از تمام گرفتاری ها و فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شد گذر کردیم؛ بنابراین دست یابی به شرایط مطلوب همت و تلاش زیادی را طلب می کند که همه ما باید برای گذر از این مسیر از فرصت ها استفاده کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نزدیک بودن انتخابات گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفته ایم، حتما تمامی ارکان در برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور فعالیت و تلاش کنند و توجه داشته باشیم که در آستانه 22 بهم ، حضور مردم و در صحنه بودن آنها موجب تقویت روحیه امید و نشاط می شود.
وی افزود: حتما مردم با علاقه ای که به کشور و رهبر و سرنوشت خود دارند در انتخابات شرکت خواهند کرد و انتخابات خوب و شایسته ای برگزار می شود.
مظفری عنوان کرد: دوران هایی که ما پشت سر گذاشتیم با از دست دادن سرمایه های اصلی کشور که 230 هزار شهید هستند همراه بوده و کشور نیز هزینه های سنگینی متحمل شد و مردم آسیب های جدی دیدند و ما امروز مسئولیت داریم به گونه ای ایفای نقش کنیم که شرمنده مردم ،رهبر و وجدان خود نباشیم.
غلامحسین مظفری اظهار داشت: هرچند مشکلات ومسائل و گره های زیادی در پروژه ها در کیش شاهد هستیم اما در حوزه های مختلف با تعاریفی که از برنامه 3 ساله داشتیم و چگونگی عملیاتی کردن آن در قالب بودجه ها، اتفاقات بزرگی را باید به جد رقم بزنیم و با استفاده از ظرفیت های خوب جزیره به نتایج مطلوب دست یابیم.
مظفری ضمن تقدیر و تشکر ازشورای تامین که در کنار مسئولان و سیستم مدیریتی جزیره گفت: عزیزان ما در شورای تامین همیشه یار و همراه بوده اند و کمک شایانی به حل مسائل کیش داشته اند که با تلاش آنان از 154 پروژه نیمه تمام کیش، اصلی ترین آنها در دستور کار قرار گرفته است که بیش از 1000 نفر در آنها گرفتار بوده اند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به زمین های گود برداری شده بلاتکلیف اشاره کرد که بعد از سرکشی ها و بررسی های مسئولان مربوطه آغاز به کار کردند و خواستار حساسیت و نکته سنجی در پیگیری اینگونه مسائل شد.
غلامحسین مظفری افزو: اگر در بحث های اقتصادی جزیره اتفاقات خوبی رخ دهد، قطعا رونق این بخش بر تمامی حوزه های فرهنگی اجتماعی و گردشگری نیز تاثیر چشگیری خواهد داشت.
وی تاکید کرد: تسهیلاتی که برای سرمایه گذاران قائل شدیم و بخشی از آن شامل اصلاح شیوه نامه ها و آئین نامه ها بوده تاثیر بسزایی بر تسهیل و رونق امور خواهد داشت و می توانیم از این طریق نارضایتی های مردم را برطرف کنیم و باید مسائل اینچنینی را به جد در دستور کار قرار دهیم.
مظفری از حل مشکلات پایان کار و اسناد مالکان بازار مرکز تجاری به عنوان نمونه بارز یک اتفاق خوب سخن گفت و عنوان کرد: برای ایجاد رضایت عمومی با همکاری مجموعه مدیریتی در سازمان و شرکت های تابعه، پس از 17 سال این بازار پایانکار خود را دریافت کرد و زمینه برای صدور سند برای 502 مالک فراهم شد و اسناد مالکیت غرف هفته آینده به مالکان آنان واگذار خواهد شد.
رئیس شورای اداری سازمان با اشاره به میزبانی کیش از پنج نمایشگاه در دو سه هفته آینده گفت: برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها ، رویداد ها ملی و فراملی است و از دوستان تقاضا دارم این فرصت ها را غنیمت بدانند و با بهره مندی از اینگونه رویدادها سهم کیش در توسعه اقتصادی کشور را رقم بزنند.
وی همچنین با اشاره به امور انجام شده در حوزه عمرانی بیان داشت: باید همت کنیم و با سرعت ، دقت و کیفیت امور را پیش ببریم چرا که همه ما برای رفع مسائل و نیازهای آینده کیش مسئولیت داریم نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
غلامحسین مظفری با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی رویدادها و اتفاقات خوبی در جزیره کیش در حال انجام است اظهار داشت: باید حجم این فعالیت ها بیشتر شود و با کمک و مشارکت مردم و بخش خصوصی به آن عمومیت ببخشیم تا اتفاقات بزرگ را در جزیره شاهد باشیم.
وی در ادامه گفت: از نمونه این فعالیت ها جشنواره فیلم فجر را می توان مثال زد که که همزمان در جزیره کیش و تهران در حال اکران است و می تواند این نقش ملی را درحوزه فرهنگی هنری برای جزیره کیش ایفا کند.
مظفری ضمن قدردانی از شرکت عمران، آب و خدمات گفت: 33مکان بلااستفاده درسطح کیش شناسایی شده که باید با حساسیت این شرکت و کمک شورای تامین پیگیری و ساماندهی شود. وی در حوزه عمران خدمات شهری از ساماندهی فضای شهری با همین جدیتی که آغاز شده ابراز خرسندی کرد .
مدیرعامل سازمان همچنین از شرکت بنادر و فرودگاههای کیش خواستار انجام امور با سرعت بیشتر شد تا مسائلی در دستور کار از جمله ترمینال جدید فرودگاه که روز شمار گشایش آن نصب شده به جدیت پیگیری کنند ، چرا که به سازمان هواپیمایی کشوری تعهد دادیم مقدمات و امکانات لازم را برای نمونه شدن فرودگاه بین المللی کیش فراهم کنیم.
وی در حوزه علمی با اشاره به مبحث مرکز نوآوری و دانشگاهها عنوان کرد: در این حوزه برای حضور شرکت های دانش بنیان کارهای جدی شروع شده و دانشگاه ها باید کمک کنند تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
مظفری همچنین پیشنهاد مطرح شده در در هیئت مدیره سازمان که مذاکرات اولیه آن نیزانجام شده است را عنوان کرد و گفت: همه دانشگاه های مستقر در کیش و آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوانیم هرسال از بین دانش آموزان بومی جزیره؛ به دانش آموزانی که از توان مالی خوبی برخوردار نیستند بورسیه تعلق گیرد.
غلامحسین مظفری افزود: برنامه ای نیز در دستور کار قرار داده ایم تا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و رییس کمیته امداد با هماهنگی های لازم، زمینه اشتغال 60 نفری که تحت پوشش کمیته امداد هستند در بودجه سال 99 قرار دهیم و در صورت عدم توانایی کار،اقداماتی برای خارج شدن از پوشش کمیته امداد برای آنان انجام دهیم.
وی ادامه داد: برای بهزیستی نیز برنامه های حمایتی خواهیم داشت و همچنین برنامه هایی برای رفع مسائل بومیان جزیره که از سالهای زیادی در کیش زندگی می کنند و مشکلات جدی برای مسکن دارند؛ در نظر خواهیم داشت.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان این نشست ضمن قدر دانی و تشکر از تمامی دست اندر کاران و به ویژه اعضای شورای تامین و شورای اداری؛ خواستار فعالیت تمامی حوزه ها با حساسیت و اراده جدی و همدلی برای رفع مشکلات و مسائل مردم شد و گفت: شیوه نامه ها را سهل و نظارت را بیشتر می‌کنیم و با بیرون آمدن از از قالب رسمی و اداری، فضای صمیمیت و رفاقت را در مجموعه های مختلف گسترش می دهیم.
امام جمعه کیش با تبریک یوم الله 22 بهمن و لزوم حضور گسترده مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی، در این نشست با تشریح نقش محوری امام راحل به عنوان مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی ( ره) نقش بسزایی در به صحنه آوردن مردم داشت و هنرمندی به تمام معنا بود و تمام مردم ایران با گرایشات مختلف را با توجه به کمبود ابزار اطلاع رسانی در آن زمان، جذب انقلاب کرد.
وی یکی از صفات بارز امام خمینی را قائد بودن ایشان برشمرد و عنوان کرد: قائد بودن به معنای پیشگام بودن و در خط مقدم بودن است و امام خمینی (ره) همواره در تمامی سخنرانی ها، افشاگری ها، اعلامیه ها و حتی شهید دادن در راه آرمان های اسلام پیشقدم بود و رهبر معظم انقلاب نیز هم اکنون در مسیر معمارکبیر انقلاب گام نهاده و ملت ایران را به سمت قله های پیشرفت و سعادت هدایت می کنند.
وی تاکید کرد: این ویژگی بارز امام و رهبری باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و هریک در حوزه خود با پیشگام شدن و جلودار بودن مشکلات کشور را برطرف کنند و مسیر توسعه با تلاش آنان فراهم و هموار شود.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/191493/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بهترین ورزش‌ها برای جوان ماندن

از بین بردن چربی های موضعی بدن با 3 گام

چربی سوزی سریع شکم، پهلو و ران ها با یک فرمول ساده

ورزش هایی برای کم کردن وزن

حرکت جامپ باکس چیست؟ نحوه انجام جعبه پرش

7 تمرین در 7 دقیقه + تصاویر

برای داشتن شکم شش تکه باید...

بیوگرافی ژائو مندز؛ پسر اسطوره فوتبال رونالدینیو

راهنمای خرید تخت ماساژ با توجه به نیازهای شما

اسکیت اگرسیو: جذابیت جدیدی در دنیای اسکیت‌بورد

تمرینات ورزشی بعد از شکستگی انگشت دست: چگونه بهبودی را تسریع کنیم؟

رویایی برای همه: داستان شکوفایی بن چیلول فوتبالیست

تفاوت های برجسته بین UFC و MMA

بیوگرافی یونس موسی؛ ستاره جوان دنیای فوتبال

تمرینات ورزشی برای درمان بورسیت زانو؛ زانویی سالم با حرکات ساده

بررسی عملکرد و افتخارات باشگاه نساجی مازندران در رشته‌های ورزشی مختلف

با این روش، بستن باند بوکس دیگر سخت نیست

از لاغری به خوش هیکلی: برنامه بدنسازی برای افراد لاغر

بیوگرافی و عکس های محمد جمشیدی؛ بسکتبالیست ایرانی

بیوگرافی سردار آزمون + تصاویر سردار آزمون

بیوگرافی آریا برزگر (+تصاویر)

بیوگرافی ژاوی هرناندز، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا

آشنایی با بیوگرافی دنی آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن فوتبال اهل ازبکستان

بیوگرافی رستم اروجوف، جودوکار بازنشسته آذربایجانی

بیوگرافی مائوریسیو موتا پائز سرمربی والیبال برزیلی

بیوگرافی اوسمار ویرا مدیر فوتبال برزیلی

معمای حرکت‌ها و تاکتیک‌ها: آشنایی با انواع مختلف بازی شطرنج

معرفی اسکریما: هنر رزمی فیلیپین با تاریخچه ویژه

رونق و جذابیت کُشتی با چوخه از گذشته تا حال

آشنایی با کونگ فو شائولین؛ تاریخچه و معروف‌ترین سبک‌های آن

کونگ فو سن سو: هنری که فراتر از فیزیک ورزشی می‌رود

آشنایی با کشتی تسلیمی و سبک های آن

ورزش زوران: نبرد پهلوانان در قلب کرمانشاه

آیا دوچرخه سواری در فضای داخلی به اندازه یک دوچرخه سواری واقعی موثر است؟

9 کاری که باید بلافاصله بعد از تمرین انجام دهید تا نتیجه بدهد

عوامل تاثیرگذار در ایجاد نفخ پس از تمرین و چگونگی مقابله با آن

راهنمای خرید چوب بیلیارد: نکات کلیدی برای انتخاب بهترین چوب

راهنمای کامل برای دوچرخه ثابت اسپینینگ: مزایا، تمرینات و نکات مهم

نمونه هایی از تمرینات هوازی استپر (+تصاویر)

وداع با تهوع بعد از ورزش: رازهایی برای یک تمرین لذت بخش

سوزش پس از ماساژ: اثرات طبیعی یا مشکل جدی؟

کاهش درد و افزایش انرژی با طب فشاری: معرفی بهترین روش‌ها

راهنمای کامل انتخاب روغن برای ماساژ: آیا می‌دانید چه روغنی برای شما مناسب است؟

ماساژ و مدیتیشن: دو روش قدرتمند برای پاکسازی چاکراها

فواید ماساژ درمانی برای قلب + نحوه انجام آن

آشنایی با اصول و تکنیک‌های موثر ماساژ گواشا

معرفی بهترین تمرینات ترکیبی برای کاهش زمان تمرین و افزایش اثربخشی

چگونه استقامت عضلانی را افزایش دهیم؟

راهنمای کامل برای حجم گرفتن عضلات پا: تمرینات، تغذیه و راهکارهای موثر