ارائه غیرحضوری ١٠ خدمت توسط شرکت برق آذربایجانغربی
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - ارومیه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی گفت: به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت ١٠ خدمت خود را به صورت غیرحضوری ارائه میکند.
اکبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات شامل تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، تسویه بدهی، سوابق مصرف، صورتحساب، سوابق پرداخت صورتحساب و مشاهده صورتحسابها را شامل می شود.
وی ادامه داد: همچنین پرداخت از طریق سایت شرکت و تلفن بانک و همچنین اعلام کارکرد توسط مشترک دیگر خدماتی است که به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
وی بیان کرد: مشترکان برق استان میتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی گفت: همچنین در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق، سامانه تلفنی 121 در تمامی شهرهای استان جهت خدماترسانی فعالیت میکند.
99 درصد جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری آذربایجانغربی از نعمت برق برخوردار هستند.
یکهزار و 250 مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یکهزار مگاوات آن در سال مصرف میشود.
بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام میشود.
برچسبها
شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آذربایجان غربی
-
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰:۰۱
-
۲۴ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/202576/