مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: مدیران، نقش کلیدی در مدیریت عملکرد کارکنانشان دارند
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
پیام آذری - جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، با حضور کلیه اعضاء به ریاست اسماعیل غنیان مدیرکل، در محل دفتر مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، اسماعیل غنیان ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با اشاره به اهمیت مدیریت عملکرد گفت: مدیران، نقش کلیدی در مدیریت عملکرد کارکنانشان دارند و باید بتوانند به طور مداوم عملکرد و نتایج را ارائه و بهترین عملکرد ممکن را از تیم ها و افرادی که مدیریتشان را برعهده دارند، بدست آورند.
وی افزود: موفقیت سازمان فقط وابسته به داشتن استراتژی و منابع مناسب نیست بلکه به توانایی مدیریت برای پشتیبانی تیم ها و افرادی که به دستیابی مأموریت و اهداف سازمان کمک میکنند نیزبستگی دارد.
غنیان اظهارکرد: مدیریت عملکرد موثر، کارکنان و تیم ها را قادر می کند تا اهداف سازمان و اینکه چگونه خروجی های فردی و تیمی جهت دستیابی به اهداف سازمانی در راستای ارزش های سازمانی کمک می کند را درک کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اهمیت سلامت اداری و ضرورت استمرار و ارتقاء آن در تمامیت فعالیت و عملکرد، گستردگی و تنوع فعالیتها، سنجش سالیانه سلامت اداری در برنامه دور دوم نظام اصلاح اداری را ضروری دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت مناسب به مراجعین باید در اولویت بوده وسرلوحه همه کارها باشد تا متقاضی رضایت کامل از نحوه برخورد داشته باشد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
-
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸:۴۵
-
۳۲ بازديد
-
وزارت رفاه
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/239904/