پیام آذری

آخرين مطالب

فرمانده ناحیه خبر داد

اجرای بیش از 100 برنامه توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در هفته بسیج فرهنگي

اجرای بیش از 100 برنامه توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در هفته بسیج
  بزرگنمايي:

پیام آذری - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، بهداشتی و ... در این هفته اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری در گفت‌وگو خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال، "بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین"، است، اظهار کرد: نیروهای جان بر کف بسیجی در تمام ایام سال، با همین تفکر و با همین روحیه جهادی، به فکر خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه هستند.
وی با بیان اینکه بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت سال دفاع مقدس، همواره بازوی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: حضرت امام راحل هم حساب ویژه‌ای بر روی نیروهای مردمی و بسیج باز کرده بودند و همین نیروی مردمی بود که در خط مقدم و پشت خط مقدم، از جان و مال خود گذشتند.
وی افزود: نیروی بسیج بعد از اتمام جنگ نظامی همواره در جنگ اقتصادی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... در تمام بحران‌ها و تهدیدها، در خط مقدم بوده و خواهد بود.
صفدری ادامه داد: نیروهای بسیج علاوه بر حضور فعال در بحران‌ها و تهدیدهای داخلی، به عنوان سربازان جان بر کف، در جبهه‌های مقاومت هم زیر نظر مکتب سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آیند.
وی با اشاره به اینکه نامگذاری یک هفته در سال به عنوان هفته بسیج، فرصتی است تا خدمات بدون منت بسیج برای مردم تشریح شود، افزود: هفته بسیج ویترین عملکرد بسیج در طول سال است، و گرنه بسیجی‌ها تمام ساعات روز را برای خدمت گذاری حاضر هستند.

پیام آذری


فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به جزئیات برنامه‌های هفته بسیج، بیان کرد: هر کدام از روزهای این هفته با یک عنوان نامگذاری شده که شامل "بسیج معنویت و سلامت، بسیج فرزند مسجد و خادم مردم، بسیج مبتکر حل مسئله، بسیج الگوی سبک زندگی اسلامی، بسیج ولایی و تمدن ساز، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمت مؤمنانه و ایثارگری" است.
صفدری با بیان اینکه بیش از 100 برنامه متنوع در این هفته اجرا خواهد شد، افزود: دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان، اجرای طرح شهید سلیمانی و تبدیل پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت و همچنین تشکیل کمیته جهادگران سلامت که در قالب آن بسیجیان در مراکز درمانی برای کمک به کادر درمان حضور خواهند داشت، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج بوده که به خاطر گسترش شیوع کرونا، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: توزیع پنج هزار بسته معیشتی نیز از جمله برنامه‌های مهم سپاه ناحیه امامت برای هفته بسیج بوده و از زمان شروع رزمایش کمک مؤمنانه تا کنون، در مجموع این ناحیه، بیش از 62 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.
وی با اشاره به اینکه طی این هفته، ویزیت رایگان بیماران در حوزه سپاه ناحیه امامت نیز انجام خواهد شد، گفت: راه اندازی گروه سرود خیابانی، اهدای خون توسط بسیجیان، رونمایی از کتاب فرشتگان آسمانی، برپایی میز خدمت با حضور مسئولان ادارات و نمایندگان مجلس، لایو اینستاگرامی تبیین اهداف بسیج، برپایی همایش‌های مجازی و حتی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های مهم سپاه ناحیه امامت تبریز است.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ادامه داد: به پاس گرامیداشت شهدا و ایثارگران، غباروبی مزار و تجدید بیعت با شهدا، عیادت از خانواده‌های شهدا و ایثارگر هم در طول ایام هفته بسیج انجام خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار یکی از اهداف سپاه ناحیه امامت است، بیان کرد: در حوزه سپاه ناحیه امامت و با همکاری اتحادیه قالی بافان، طرح هر خانه یک کارگاه را دنبال می‌کنیم؛ در این راستا تاکنون 500 خانوار از تسهیلات مادی و معنوی استفاده کرده اند و در نظر داریم 500 خانوار دیگر از این طرح برای اشتغال استفاده کنند.
وی همچنین حل مشکلات متعدد مردم مناطق حوزه سپاه ناحیه امامت تبریز را یکی دیگر از برنامه‌های سپاه امامت عنوان کرد و گفت: در این مناطق میزهای خدمت برگزار شده و در طول هفته بسیج هم باز این کار ادامه خواهد داشت که نتیجه و ماحصل آن به عنوان مشکلات و مطالبات مردمی، برای حل و فصل، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
صفدری در پایان گفت: هر چند که به خاطر شیوع کرونا، بسیاری از فعالیت‌ها تعطیل و نیمه تعطیل شده است، اما تفکر بسیجی و جهادی به هیج وجه تعطیل نخواهد شد و بسیجیان با قدرت و اقتدار، هر جا که جامعه نیاز داشته باشد، حضور خواهند یافت و در این هفته هم انتظار داریم که هر بسیجی، یک خدمت برای مردم انجام دهد.
تفکر بسیجی عصاره انقلاب اسلامی است

پیام آذری


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز نیز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، گفت: بدون شک، سپاه و تفکر بسیجی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمدرضا رحمانی اظهار کرد: تفکر بسیجی که باعث پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد، امروز پا را فراتر از مرزها گذاشته و به عنوان یک تفکر جهانی و الگوی مقاومت در جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه یک فرد بسیجی دارای روحیات و اخلاق خاصی است، گفت: ایمان، تقوا، ولایت مداری، جهاد در راه خدا، جان نثاری، حضور و اقدام به موقع در صحنه‌های مختلف، از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصایص یک بسیجی است.
وی در تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته بسیج، عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان بسیجی، آگاه سازی سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی، برپایی طرح مطالبه گری از مسئولان با رعایت موازین قانونی و حیطه اختیارات و تبیین شاخصه‌های بسیج واقعی به مردم از جمله برنامه‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت است.
حجت الاسلام رحمانی، تبیین گستره ولایت مداری برای بسیج، ترویج فرهنگ کمک مؤمنانه بین مردم و تبیین عملکرد 41 ساله انقلاب اسلامی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته بسیج عنوان کرد.
وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، تجمعات و حضور گسترده باعث تشدید شیوع کرونا می‌شود، افزود: در نظر داریم از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بسیج بیشتر استفاده کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/285251/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد

انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات

اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

آرامش کامل در آسمان تبریز

تحویل هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات

منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

منشأ صدای انفجار در تبریز چه بود؟

تحویل یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

پیشرفت90درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

سالانه 3 هزار و 500 تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سی ام فروردین، روز آزمایشگاه

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال 1403 منوط به مشارکت مردم است

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!

عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند