پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنیفر لوپز و فالو کردن یک روحانی ایرانی در اینستاگرام/ عکس

بازنشر نماهنگ «ریحانه» بمناسبت روز دختر

کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در جلفا

جزیره‌ی خوشمزه‌ها/ اولین گردهمایی بزرگ سرآشپزهای ایرانی در کیش

سنگین‌ترین نوزاد کشور در میاندوآب به‌دنیا آمد

23 مجموعه آبزی پروری در نیر فعال هستند

شلختگی و بی نظمی‌های بصری در سطح شهر جمع آوری شود

تحقق 124 درصدی تعهد اشتغال اردبیل در سال گذشته

احیای کامل دریاچه ارومیه نیازمند اتحاد و همدلی دولت، مجلس و مردم است

رویداد صدرا با مشارکت صنایع در دانشگاه آزاد خوی برگزار می‌شود

افشاگری حسین قربانزاده علیه نماینده تبریز + عکس | من را به ناهار مفصلی دعوت کرد و …

تیزر دومین قسمت ویژه برنامه «مهربان»

دیدار پوتین و پاشینیان در مسکو

اولویت اصلی دولت رسیدگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است

دهه کرامت با حال و هوای شهدایی/اجلاسیه‌های کنگره 12هزار شهید استان تهران در دهه کرامت آغاز می‌شود

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «شیخ‌شعبانی»

پست جدید منوچهر هادی درباره سریال «افعی تهران»

سامانه بارشی در آذربایجان غربی تضعیف شد؛ رگبار باران فقط در شمال استان

پاتوق‌های دخترانه به همت کانون‌های مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود

وزش باد اردبیل را در بر می‌گیرد

ساماندهی جمعه مسجد اردبیل با تشکیل هیأت راهبردی تسریع می‌یابد

معیشت مردم باید تامین باشد

ماجرای بستن ترک بزرگ بدنه پل میرداماد تهران با تسمه! | فیلم

آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی 59 هکتاری میدان تیر در تبریز

واکنش جالب پسر استاد شجریان به کامبک رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و گل‌گهر آغاز شد

افزایش 80 درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم‌وفناوری آذربایجان شرقی

تجلیل از خیرین حوزه آبرسانی آذربایجان شرقی در جشنواره «به رسم سقایی»

سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور-گل‌گهر

تنش آبی شهرستان چاراویماق رفع می‌شود

سفیدپوش شدن بام آذربایجان شرقی در مراغه

لزوم همکاری وزارت نیرو با جهاد کشاورزی برای قطع برق چاه‌ها

بیش از 100 تن هیزم و زغال قاچاق کشف شده است

هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست / پاک‌ترین هوا همچنان سهم آسمان ارومیه است

خودکشی قاتل پس از قتل خانوادگی در ملکان

تولید 80 قطعه سگمنتال برای نصب عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک

جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

سنگ اندازی برخی ها مقابل اجرای طرح مولدسازی در آذربایجان شرقی

تبریز ظرفیت فرهنگی بی‌نظیری برای جذب سرمایه‌گذار دارد

دشمنان برای فروپاشی پایه‌های کشور از فرشته‌ای به نام زن استفاده می‌کنند

1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور-گل گهر

رفع تنش آبی در چاراویماق

آغاز فرآیند امکان جهش تحصیلی در آذربایجان شرقی

سفید پوش شدن بام آذربایجان شرقی در مراغه

تأمین زمین 449 واحد نهضت ملی مسکن در نیر و سرعین

آغاز فرایند انتقال اسناد رسمی املاک اسلام‌آباد کرج

«تجلی زیبایی» به احسان رسید

دیدار مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

حدود 1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت