99 درصد تخلفات کالا و خدمات در آذربایجانغربی رسیدگی شد
شنبه 19 مرداد 1398 - 14:01:34
|
|
پیام آذری - ارومیه - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجانغربی گفت: 99.07 درصد پروندههای ورودی در بخش تخلفات کالا و خدمات در استان رسیدگی و احکام آنها صادر شده است که سرعت قابل توجه رسیدگی به این پروندهها را نشان میدهد.
محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 338 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات به این اداره کل وارد شده که از این تعداد به سه هزار و 307 فقره پرونده رسیدگی شده است. وی اضافه کرد: در این مدت تنها 31 پرونده رسیدگی نشده که این تعداد نیز در حال رسیدگی در شعب مختلف است. مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجانغربی گفت: متهمان این پروندهها پس از رسیدگی به پرداخت 67 میلیارد و 583 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند. وی بیان کرد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، خرید و فروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهمترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل میدهد. اقوامی افزود: شهروندان میتوانند در صورت بروز تخلف، موارد را در سریعترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره کل گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود. وی گفت: تخلفهای بخش کالا و خدمات بیشتر در واحدهای صنفی و توزیعی اتفاق میافتد و اصناف میتوانند با رعایت مقررات مرتبط به ویژه در حوزه درج قیمت و فروش با قیمت مصوب و مناسب، موجب کاهش بخش قابل توجهی از تعداد تخلفهای این بخش شوند. به گزارش ایرنا، بیش از 80 هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی فعال است. 8137/2093
http://www.Azari-Online.ir/fa/News/157536/99-درصد-تخلفات-کالا-و-خدمات-در-آذربایجانغربی-رسیدگی-شد
|