ارائه غیرحضوری ١٠ خدمت توسط شرکت برق آذربایجانغربی
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 08:20:01
|
|
پیام آذری - ارومیه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی گفت: به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت ١٠ خدمت خود را به صورت غیرحضوری ارائه میکند.
اکبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات شامل تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، تسویه بدهی، سوابق مصرف، صورتحساب، سوابق پرداخت صورتحساب و مشاهده صورتحسابها را شامل می شود. وی ادامه داد: همچنین پرداخت از طریق سایت شرکت و تلفن بانک و همچنین اعلام کارکرد توسط مشترک دیگر خدماتی است که به صورت غیرحضوری ارائه میشود. وی بیان کرد: مشترکان برق استان میتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی گفت: همچنین در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق، سامانه تلفنی 121 در تمامی شهرهای استان جهت خدماترسانی فعالیت میکند. 99 درصد جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری آذربایجانغربی از نعمت برق برخوردار هستند. یکهزار و 250 مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یکهزار مگاوات آن در سال مصرف میشود. بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام میشود. برچسبها شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آذربایجان غربی
http://www.Azari-Online.ir/fa/News/202576/ارائه-غیرحضوری-١٠-خدمت-توسط-شرکت-برق-آذربایجانغربی
|