پیام آذری
یک عضو کمیسیون فرهنگی:
تحریف واقعیت از تاکتیک‌های تبلیغاتی و سیاسی قدیمی دشمن است
جمعه 17 مرداد 1399 - 02:15:00
ایسنا - مجلس
پیام آذری - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به موضوع “تحریف واقعیت” اشاره شده در سخنان اخیر رهبری انقلاب تاکید کرد: ویژگی تحریف واقعیت یکی از سنت ها، روش های قدیمی و از تاکتیک های تبلیغاتی و سیاسی صهیونیست ها است.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در روز عید قربان مبنی بر اینکه "دشمن به موازات جریان تحریم، جریان تحریف حقایق را هم دنبال می کند اما به فضل الهی و با هوشیاری، زیرکی و شناخت عمیق ملت ایران از آمریکا به هیچ کدام از اهدافش نرسیده و نخواهد رسید"دربار مصادیق جریان تحریف گفت: محور دشمنی های بیگانگان با جمهوری اسلامی، صهیونیست جهانی است، موضوع تحریف نیز از ویژگی های صهیونیست جهانی است که در قرآن کریم نیز مورد اشاره قرار گرفته شده است، «یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ »، سیاست، خوی و خصلت دیرینه این ها تحریف واقعیت است. در آیه 75 سوره مبارکه بقره نیز به این مطلب تصریح شده که ویژگی تحریف واقعیت یکی از سنت ها و روش های قدیمی صهیونیست ها است.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره هدف صهیونیست جهانی از تحریف واقعیت اظهار کرد: آن ها نمی توانند نقاط قوت حریف خود یعنی جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند، چرا که مردم جهان با دیدن این نقاط قوت دست از آن ها خواهند شست و به سوی جمهوری اسلامی حرکت می کنند، به همین دلیل تلاش می کنند تا واقعیت های موجود را تحریف کنند.
میرزایی عنوان کرد: در این موضوع نیز دو شیوه اساسی را دنبال می کنند، در یک شیوه به صورت کلی موضوع را تحریف می کنند یا اینکه در شیوه دیگر امر بزرگ را کوچک و امر کوچک را بزرگ جلوه داده و به تعبیری آدرس غلط می دهند، این ویژگی از تاکتیک های تبلیغاتی و سیاسی قدیمی صهیونیستی است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه اگر در دستگاه تصمیم گیری یک انسان معادلات را جابجا کنند فرد به صورت طبیعی به گونه ای تصمیم گیری می کند که آن ها می خواهند، تصریح کرد: دشمنان با تحریف کردن واقعیت ها تلاش دارند تا ملت و مسئولین ایران به گونه ای تصمیم گیری کنند که آن ها می خواهند، در حالی که اگر مردم و مسئولین با واقعیت روبرو شوند بر خلاف خواست آن ها تصمیم می گیرند.
میرزایی در خصوص روش مقابله با این تاکتیک قدیمی دشمن عنوان کرد: دستگاه تصمیم گیری یک انسان دارای مراحلی است. توجه، آگاهی، ارزش یابی، امکان سنجی از جمله مراحل تصمیم گیری هستند، هرکدام از این مولفه های دستگاه تصمیم گیری آدمی دارای قوانینی است، رسانه های موافق حقیقت در توجه دادن و آگاهی دادن به مردم موثر هستند و باید مستمرا تشخیص صحیح اولویت ها، ممکن بودن دستیابی به اهدافی که ملت عزیز ایران در طول 4 دهه گذشته برای آن گام برداشتند و تصمیم گیری صحیح و بر سر تصمیم ماندن را به مردم گوشزد کنند تا گرفتار حقه دشمن نشوند.
انتهای پیام

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/243415/تحریف-واقعیت-از-تاکتیک‌های-تبلیغاتی-و-سیاسی-قدیمی-دشمن-است
بستن   چاپ