پیام آذری

آخرين مطالب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه خبر داد

آراستگی شهر در طرح استقبال از نوروز 1400 شهرداری تهران

آراستگی شهر در طرح استقبال از نوروز 1400
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طرح استقبال از نوروز 1400 شهر باید آراستگی و نشاط ویژه ای داشته باشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه که با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی، سازمان مدیریت پسماند، معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه و دیگر مدیران ارشد این معاونت برگزار شد در خصوص مجموعه اقدامات این معاونت در اجرای طرح استقبال از بهار 1400 در سطح شهر تهران، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید تدابیری اندیشیده شود که اقدامات امسال حوزه معاونت خدمات شهری در تمامی مناطق 22گانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به نحو مطلوبی انجام و اجرایی شود.
یزدانی با تاکید براین که درصددیم با انجام این مجموعه اقدامات در سطح شهر تهران و در راستای رفاه حال شهروندان عزیزمان به شهر شادابی و نشاط دوچندان ببخشیم، اضافه کرد: نگهداشت مطلوب شهر تهران اولویت ما در حوزه خدمات شهری است و تمامی مناطق باید به شکل ویژه ای به این امر بپردازند.
او در ادامه با ذکر این نکته که در طرح استقبال از نوروز 1400 شهر باید آراستگی و نشاط ویژه ای داشته باشد، افزود: برای ایجاد زیبایی بصری در سطح شهر تهران؛ جانمایی المان های گل به شکل متراکم در مسیر چهارراه ها و میادین هر منطقه با دستورالعمل ابلاغی سازمان بوستان به مناطق 22گانه به شکل ویژه ای انجام خواهد شد.
یزدانی به نهضت درختکاری در اسفندماه اشاره کرد و در ادامه گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته نهضت درختکاری و کاشت نهال در دستور کار است و در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته در هر منطقه باید تا شعاع یک کیلومتر درختان کهنسال به شکل روت بال(با محیط بن بالا) کاشته شود و تا 15 اسفندماه به پایان برسد.
معاون شهردار تهران گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید تجهیزات بوستان ها شامل المان های پارکی، ست های ورزشی، سرویس های بهداشتی، سطل های زباله و نیمکت ها و... به شکل مستمر و روزی چندین بار همانند گذشته ضدعفونی شود.
او به ایجاد فرش گل در سطح مناطق 22گانه اشاره کرد و گفت: گل آرایی در سطح مناطق باید به شکل مطلوب و ویژه ای انجام شود و هر منطقه باید در چندین نقطه خصوصا در حاشیه بزرگراه ها فرش گل ایجاد کند.
معاون شهردار تهران به کاشت لاله در بوستان های سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: همانند سال های گذشته و به مناسبت نوروز جشنواره گل لاله نیز برگزار و در بیش از 50 بوستان گل لاله کاشته شده است.
او تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت نورپردازی ها، نقاشی های دیواری، سرویس های بهداشتی،ست های ورزشی و به طور کلی پیرایش شهری در دستور کار قرار گیرد.
به گفته یزدانی سازمان مدیریت پسماند این آمادگی را دارد که زباله های حجیم جمع آوری شده ای که قابلیت بازسازی و استفاده مجدد دارند؛ پس از بازسازی در اختیار افراد نیازمند بگذارد.
او در ادامه افزود: ارزیابی مناطق 22گانه در خصوص طرح استقبال از نوروز 1400 نیز در زمان مقرر انجام خواهد شد .
یزدانی به ایجاد مخازن آب اضطراری در مناطق 22گانه توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران اشاره کرد و گفت: تاکنون 30مخزن آب اضطراری در بوستان ها برای استفاده در مواقع بحرانی خصوصا زلزله احداث شده است و 70 مخزن دیگر نیز در دستور کار است، بنابراین انتظار می رود پیگیری های لازم برای تسریع در انجام این اقدام توسط مناطق صورت گیرد.
در این جلسه مهندس یزدانی بر موضوعاتی چون روددره ها و تصفیه خانه های لوکال، استفاده از آب پساب برای آبیاری فضای سبز، پیگیری مناطق برای تسریع در ایجاد فاضلاب شهری، پیگیری پروژه های کوچک مقیاس، نظارت بر طرح جامع پسماند، لزوم تسریع در پیشرفت فیزیکی فاضلاب در چندین منطقه، لزوم تسریع در ایجاد پدهای هلی کوپتر و اتمام آن تا پایان سال،اجرای مطلوب طرح تفکیک زباله از مبداء، لزوم ایجاد و گسترش فضای سبز عمودی، صورت وضعیت الکترونیک، اجرای ویژه طرح کاهش پسماند(کاپ) در مناطق و... تاکید کرد.
در ابتدای این جلسه گزارشاتی درباره اقدامات این معاونت در طرح استقبال از بهار 1400 در مناطق 22گانه، گزارشی از پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری در مناطق و سازمان ها و شرکت های تابعه،غرف سازمان بوستان ها در مناطق و اعتبارات کلی هر منطقه، سامانه کنترل پروژه حوزه خدمات شهری در مناطق 22گانه و... ارائه شد و مدیران عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز، سازمان زیباسازی و سازمان مدیریت پسماند به ارائه گزارشاتی جامع از مجموعه اقدامات خود در طرح استقبال از بهار 1400 پرداختند.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/336902/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به 15 هزار و 400 هکتار رسید

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان، شلیک پدافند بوده است

تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی

ببینید | اولین تصاویر از تبریز پس از ادعای حمله به تاسیسات انرژی

شلیک پدافند منشا صدای انفجار در تبریز

(ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟

در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | تصاویر

ماجرای انفجار در تبریز مشخص شد!

فیلم/ آرامش کامل در آسمان تبریز

تبریز در امنیت و آرامش کامل

اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد

انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات

اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه

آرامش کامل در آسمان تبریز

تحویل هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات

منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

منشأ صدای انفجار در تبریز چه بود؟

تحویل یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

پیشرفت90درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

سالانه 3 هزار و 500 تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه