پیام آذری

آخرين مطالب

MSI از کارت گرافیک‌های جدید خود رونمایی کرد علمي

MSI از کارت گرافیک‌های جدید خود رونمایی کرد
  بزرگنمايي:

پیام آذری - سخت افزار / دو روز پیش کمپانی AMD در جریان سومین قسمت از رویداد اختصاصی Where Gaming Begins از کارت گرافیک گیمینگ جدید خود یعنی RX 6700 XT رونمایی کرد.
AMD مدعیست این کارت گرافیک از RTX 3070 انویدیا سریع‌تر بوده و بهترین کارت گرافیک بازار برای گیمینگ در رزولوشن 1440p است. با برخورداری از معماری RDNA 2 و 12 گیگابایت حافظه پر سرعت، به نظر AMD یک رقیب شایسته را برای شکست انویدیا روانه بازار کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت در فاصله کوتاهی بعد از معرفی این محصول، سازندگان سوم شخص مدل‌های سفارشی خود را معرفی کردند. اکنون MSI، برند پیشتاز سخت افزارهای گیمینگ اقدام به معرفی کارت گرافیک های Radeon RX 6700 XT خود کرده است.

پیام آذری


معماری گیمینگ RDNA 2 – توازن کارایی و راندمان
AMD پس از توسعه معماری RDNA تحولی بزرگ را در صنعت گرافیک رقم زد. تیم قرمز با توسعه نسل دوم این معماری ضمن برطرف سازی مشکلات نسل نخست، موفق شد یک بالانس ایده‌آل از عملکرد و بازدهی را در کارت گرافیک‌های خود برقرار کند. سرعت پردازشات گرافیکی در این معماری بسیار بالا بوده و در عین حال مصرف انرژی بسیار خوب بهینه سازی شده است. بدین ترتیب RDNA 2 برای دریافت بالاترین سطح از کارایی و پائین‌ترین مقدار مصرف انرژی طراحی شده است. همچنین با طراحی سیستم جدید اولیت حافظه‌های پنهان، فناوری جدید Infinity Cashe را توسعه داده که جابجایی اطلاعات را تا حد امکان کاهش داده و موجب کاهش تاخیر و مصرف انرژی می‌شود.
AMD Infinity Cashe – فناوری اختصاصی AMD با عملکرد بالا مناسب برای گیمینگ در رزولوشن‌هایی مانند 4K و 1440p می باشد. به نسبت معماری‌های نسل قبل، حافظه کش 96 مگابایتی GPU را با پهنای باند 2.5 برابری با مصرف انرژی یکسان انتقال می‌دهد که موجب بهبود عملکرد کارت گرافیک در گیمینگ می‌شود.
AMD Smart Access Memory – این فناوری جدید زمانی عملکرد خود را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد که کارت گرافیک های سری Radeon 6000 با پردازنده‌های رایزن 5000 یا برخی از مدل‌های رایزن 3000 و در نهایت با مادربردهای چیپست سری 500 جفت شوند. ترکیب این سخت افزارهای قدرتمند و دخالت SAM باعث می‌شود پردازنده های AMD دسترسی کاملی به حافظه گرافیکی GDDR6 داشته باشند و باعث افزایش عملکرد سیستم شوند.
DirectX Raytracing – با اضافه شدن یک موتور Ray Accelerator به هر یک از واحد پردازشی، کارت گرافیک‌های مبتنی بر RDNA 2 برای ارائه بهترین شکل از نورپردازی لحظه‌ای، سایه و انعکاس واقع گرایانه نور بهینه سازی شده‌اند. زمان جفت شدن این فناوری با AMD FildelityFX، با فعال شدن رندرینگ هیبریدی توسعه دهندگان قادر خواهند بود افکت‌های رهگیری شده پرتو نور و افکت‌های تصادفی با یکدیگر ترکیب کنند تا از عملکرد و کیفیت تصویر مطمئن شوند.

پیام آذری


سری گیمینگ کارت گرافیک های Radeon RX 6700 XT شرکت MSI
MSI سری گیمینگ کارت‌های سفارشی RX 6700 XT خود را با سیستم خنک کننده کم نظیر Twin Frozr 8 همراه کرده است. این سیستم خنک کننده در مقایسه با نسل قبل، به طراحی فن دوگانه با فن‌های نسل جدید TORX FAN 4.0 مجهز شده و تیغه فن‌ها با تمرکز بر ورود جریان هوا به سیستم خنک کننده Twin Frozr 8 طراحی شده‌اند. MSI از قابلیت‌های آیرودینامیکی و ترمودینامیکی در Twin Frozr 8 استفاده کرده تا دفع حرارت به بهترین شکل انجام شود و کارت گرافیک در همه حال با تام توان انجام وظیفه کند. با طراحی جدید سیستم نورپردازی Mystic Light RGB، سازنده تایوانی ظاهر زیبایی را کارت‌های RX 6700 XT سری گیمینگ بخشیده است. کاربران این کارت گرافیک از طریق نرم افزار اختصاصی MSI Dragon Center می‌توانند نورپردازی را تغییر و شخصی سازی کنند.

پیام آذری


سری MECH – طراحی شده برای شرایط سخت
سری MECH کارت گرافیک‌های MSI این بار با تراشه گرافیکی جدید AMD دوباره از گرد راه رسیده است. به منظور بهبود عملکرد سیستم خنک کننده در سری جدید، MSI از فن‌های TORX FAN 3.0 در این محصول استفاده کرده است. خانواده MECH با تمرکز بر روی کارایی طراحی شده‌اند و قادرند در شرایط سخت به کار خود ادامه دهند. با برخورداری از سیستم خنک کننده قدرتمند، بک پلیت قوی و پرداخت شده و ظاهری خشن و جذاب، سری MECH برای هر کامپیوتر شخصی انتخابی ایده‌آل است.
زمان عرضه
کارت گرافیک های Radeon RX 6700 XT جدید MSI اواسط ماه مارس 2021 روانه بازار خواهند شد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/339409/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

خلاصه ای از تاریخ سلسله ساسانیان

با سلسله شوتروکی آشنا شوید

آشنایی با تاریخچه هفت سین

امپراتوری قدرتمند و طولانی ترابوزان

عصر برنز چه دورانی است؟

همه چیز درباره دوران پیشاکلمبی

پیچیدگی‌ها و رویاهای قدرت: دودمان آنتیگونی در تاریخ باستان

نبرد متاروس و نقش آن در تحول تاریخی جهانی

زندگینامه انوشیروان دادگر و شکوه و افتخار انوشیروان دادگر در تاریخ ایران

پرده برداری از گنج‌های ایران: سرنوشت افسانه‌ای ثروت‌های باستانی

کمبوجیه دوم و نقش او در امپراتوری هخامنشی

آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران

سفر به عمق تاریخ: کاوش در زندگی و فرهنگ انسان‌های عصر سنگ

هیولاهایی که تهرانی های قدیم آنها را باور داشتند!!

علت خلع محمدعلی شاه قاجار از سلطنت + تصاویری از جوانی او

عجایب بارگاه خسرو پرویز !

دختران ایران باستان چگونه همسرانتخاب می‌کردند؟!

تصاویر کمتر دیده‌شده از جنگ ویتنام

زندگی رزم‌آرا از تولد تا ترور!

سروش و جشن سروشگان

10 خانواده قدرتمند در طول تاریخ (+عکس)

پوشیدن چادر در این دانشگاه ممنوع شد!!

دندانساز اتابک و دندانپزشک احمدشاه

بازگشت امام خمینی به میهن و آغاز دهه فجر

وضعیت اجتماعی زن در ایران باستان

اولین سفر ناصرالدین شاه به اروپا

تصویر کلید خانه خدا را دیده اید؟

سخنان امام خمینی (ره) در مورد پیروزی انقلاب اسلامی

بیوگرافی هیفا وهبی + تصاویر هیفا وهبی

بیوگرافی و عکس های محسن ابراهیم زاده

اشعار روز عرفه (3)

اولین خیابان‌های تهران کی ساخته شدند؟

بیوگرافی علی اصحابی

اشعار روز عاشورا

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی

هنر و صنایع دستی ایران (نخ ریسی)

اشعار ویژه محرم (4)

اشعار رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) -3

آشنایی با آواز افشاری

گلیم بافی در ایران

تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

بیوگرافی علی جلالی + عکس

آموزش آنلاین موسیقی در آی نواز

طرح فرش سرمه ای و طوسی در طراحی دکوراسیون جدید

آشنایی با ساز جنبش: صدایی از گذشته تا امروز

آشنایی با جذابیت و اصول سریال‌های صابونی

گنجینه‌ای از اصطلاحات سینمایی: کلید باز کردن دروازه‌های هنر سینما