پیام آذری

آخرين مطالب

درجلسه هم افزایی روسای هیات های ورزشی کیش عنوان شد

راه‌اندازی مرکز سنجش، آموزش و استعدادیابی و ایجاد نخستین موزه ورزشی کیش درسال1400 منطقه آزاد کیش

راه‌اندازی مرکز سنجش، آموزش و استعدادیابی و ایجاد نخستین موزه ورزشی کیش درسال1400
  بزرگنمايي:

پیام آذری - سرپرست موسسه ورزش کیش بر استفاده بهینه از ظرفیت های منحصربفردکیش برای تبدیل شدن به پایلوت ملی و منطقه ای ورزش های آبی و ساحلی تاکید کرد.

سرپرست موسسه ورزش کیش بر استفاده بهینه از ظرفیت های منحصربفردکیش برای تبدیل شدن به پایلوت ملی و منطقه ای ورزش های آبی و ساحلی تاکید کرد. 
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش، جلسه هم افزایی روسای هیات های ورزشی کیش چهارشنبه 27 اسفند باحضور روسا ، دبیران و یا نمایندگان 38هیات ورزشی کیش درسالن رازی مرکز همایش های بین المللی برگزارشد.
عزیزاله فرضی‌پور سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در این نشست از راه‌اندازی مرکز سنجش، آموزش و استعدادیابی و ایجاد نخستین موزه ورزشی کیش در بهار1400 خبرداد و با اعلام اینکه تمامی امکانات این دو مجموعه تامین و آماده‌ بهره‌برداری هستند گفت: درموزه ورزشی کیش تاریخچه فعالیت های ورزشی منطقه درمعرض دید علاقمندان قرارمی گیرد.
وی با اشاره به ظرفیت های منحصربفردکیش درعرصه ورزشهای آبی و ساحلی تاکید کرد»جزیره کیش باید به پایلوت ملی و منطقه ای ورزشهای آبی و ساحلی تبدیل شود.
فرضی پور از فرهیختگان ورزشی به سربازان حوزه سلامت جزیره و کشور تعبیر کرد وبا بیان اینکه درجهت ارتقای ورزش جزیره، قدم‌های خوبی برداشته خواهد شد، گفت: برخورداری از استانداردهای جهانی درحوزه ورزش کیش مرهون تلاش‌های مدیران درسال های گذشته است.
وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی به عنوان حلقه‌های واسط فدراسیون‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان، به خدمت مشغول‌اند و در ابعاد قهرمانی و همگانی ایفای نقش می‌کنند.
سرپرست موسسه ورزش با تاکید بر حمایت از بومیان وایجاد زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی دربین جوانان مستعد بومی منطقه افزود: در حال حاضر پنج تا هفت هزار ورزشکار سازمان‌یافته و بیمه‌شده در کیش فعالیت دارند که به نسبت جمعیت کیش، رقم قابل تحسینی ‌است.
وی تصریح کرد : سازمان منطقه آزاد کیش، الگویی مطلوبی برای ارائه خدمات ورزشی به ساکنان و ورزشکاران در سطح کشوراست چراکه خدمات ورزشی دراین منطقه به نسبت سرزمین اصلی از تعرفه‌ی شهریه‌ی بسیار پایینی برخوردار است.
فرضی‌پور، با اشاره به تسهیلات و تخفیفات ورزش‌های عمومی مانند پلاژ برای ساکنان کیش گفت: در رشته‌هایی مانند تیروکمان و اسب‌سواری نیز، حداقل تعرفه از علاقه‌مندان این رشته‌ها دریافت می‌شود.
سرپرست موسسه ورزش کیش با تاکید بر اینکه در سال جاری، کیش میزبان 21 تیم‌ملی کشور بوده و با برگزاری اردوی تیم های ملی مانع از خروج 400 میلیارد ریال ارز ازکشورشده گفت: سازمان منطقه آزاد کیش فقط در نیمه دوم سال، بیش از 40میلیارد تومان برای برگزاری اردوهای ورزشی کمک کرده و بیش از 30 میلیارد تومان نیز برای ارائه خدمات ورزشی به ساکنان هزینه شده است.
فرضی‌پور سرانه ورزشی کیش را 7متر برای هر نفر و دوبرابر استاندارد جهانی و 7 برابر سرانه سرزمین اصلی عنوان و تصریح کرد: در رشته‌هایی مانند اسکواش، تیراندازی، شمشیربازی، دومیدانی، ژیمناستیک و ورزش‌های دریایی مانند پدل‌بورد و کایت‌بوردینگ، پنجاه درصد ورزشکاران تیم‌ملی را ساکنان کیش تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه از کل 38 هیئت ورزشی دریایی کشور، 31 هیئت در کیش، خدمات تفریحی و آموزشی ارائه می‌دهد گفت: باید با برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در جذب گردشگر ورزشی بین المللی نیز تاثیرگذار باشیم.
وی اظهاررداشت : باید با ایجاد نموداری برای امتیازدهی به هیئت های‌ ورزشی بر اساس روند برگزاری دوره‌های آموزشی، مربیگری، داوری و مدرسی، تعداد هنرجو، تعداد تیم‌های بانوان و آقایان و مسابقات و مقام‌های اخذ شده، این ورزشکاران را حمایت و از آنها تقدیر کرد.
فرضی پور از هیئت‌ها خواست با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند، برنامه‌های سال1400 را ارائه داده و عنوان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال در دی‌ماه، برگزاری مسابقات انتخاباتی ناشنوایان در دو رشته‌ی فوتبال و بسکتبال با حضور 32کشور دنیا و اردوی مشترک تیم فوتبال ایران و روسیه، از جمله فعالیت‌های سال 1400 در کیش خواهد بود.
فرضی‌پور، درخصوص خوابگاه ورزشی موردنیاز هیئت ورزشی برای برگزاری مسابقات چندجانبه، اردو و یا کلاس‌های دانش‌افزایی نیز گفت: با بررسی‌های انجام‌شده با استفاده فضایی که دیگر استفاده نمی‌شد خوابگاهی با ظرفیت 20نفر ورزشکار در خود شهر و خوابگاه دیگری جهت مربیان ایجاد و آماده شده است.
وی با اشاره به درخواست حاضران جلسه درخصوص انتخاب روسای هیئت ها از طریق برگزاری مجمع باحضورمربیان و ورزشکاران خاطرنشان کرد: از این پس طبق قراردادهای مربیان، حقوق آنها به حساب هیئت‌ها واریز می‌شود و مربیان به موجب تعامل مستقیم با هیئت‌های مختلف، حق‌الزحمه دریافت می کنند و چگونگی بیمه‌ی آنان نیز توسط هیئت ارزیابی خواهد شد.
فرضی‌پور بر لزوم درآمدزایی و پوشش برنامه‌ها توسط خود هیئت‌ها تاکید کرد و گفت: شهریه‌های برگزاری کلاس‌های داوری و نظایر آن در گذشته به حساب موسسه ورزش واریز می شد اما با برنامه‌ریزی برای واریز مستقیم این مبالغ به حساب هیئت‌ها انتظار می‌رود بر اساس آیین‌نامه فدراسیون با تکیه به 70درصد سهم خود، هزینه‌های جاری را مدیریت کرده و طرح‌های مدنظر خود را اجرا کنند.
در این جلسه روسای هیات های ورزشی بااستقبال از برگزاری این نشست و ابراز امیدواری برای استمرار جلسات هم افزایی خواستار اختصاص فضایی مشترک جهت برگزاری جلسات هیات های ورزشی و همچنین انتخاب روسای هیات ها از طریق برگزاری مجمع و رای گیری شدند.
تامین اعتبار جهت اجرای برنامه های ورزشی ، انعکاس مطلوب موفقیت هاو اخبارورزشی کیش در فضای رسانه ای محلی و ملی ، ، نظارت برعملکرد باشگاه های خصوصی ،برگزاری دوره های آموزشی باهدف دانش افزایی و ارتقاء سطح دانش فنی و مهارت های مربیان بخش خصوصی ،بهسازی زمین فوتبال ، ایجادسالن اختصاصی بسکتبال،تهیه پرونده دیجیتالی برای ورزشکاران کیش ،تقویت تجهیزات و امکانات ورزشی مورد نیازدربرخی رشته ها ، ایجادسالن ورزش های بومی برای بانوان و توجه به قهرمانان ورزشی کیش ازجمله مواردی بودکه روسای هیات های ورزشی دراین نشست عنوان کردند.
درپایان این نشست با اهدای لوح از روسای هیات های ورزشی کیش تقدیرشد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/346202/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور

برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل

راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است

نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

راهپیمایی حمایت از غزه و وعده صادق در شهر چهاربرج

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

هویت طبیعی دریاچه شورابیل حفظ می‌شود

50 هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز

ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»

پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود

حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق

ویزیت رایگان ارتش در مراغه

بازیگر خردسال فیلم خانه ابری محصول سال 1365 بعد از 38 سال/ تصاویر

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت

رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد

سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها

وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه 31 فروردین

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی 31 فروردین

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند

هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد

50 هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر

ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود

عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟

امحای 113 تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

پیروزی 15 بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان

تولید سالانه بیش از 100 هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب

14 سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است

پرداخت 24 میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی

آب شرب روستا‌های کیله و بالابان پیرانشهر تأمین شد

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد