پیام آذری

آخرين مطالب

کشاورز: بازی مقابل تیم‌های بزرگ را بلدیم/ برابر گیتی‌پسند به بازیکنان جوان میدان می‌دهیم اجتماعي

کشاورز: بازی مقابل تیم‌های بزرگ را بلدیم/ برابر گیتی‌پسند به بازیکنان جوان میدان می‌دهیم
  بزرگنمايي:

پیام آذری -

پیام آذری


گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نشان داده‌ایم بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ را بلدیم و تیم من دارد یاد می‌گیرد که چطور برابر بزرگان برای خود اعتبار بخرد و چه سبکی از فوتسال را ارائه دهد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، فرهاد کشاورز درباره دیدار فردای تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته پایانی مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در فصل جاری چهارمین بار است که با گیتی‌پسند بازی می‌کنیم و تا بدین جای لیگ در مقابل این تیم بزرگ، پرمهره، با امکانات و پر پتانسیل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌ایم.
وی افزود: 85 درصد تیم ما در فصل جاری تغییر کرد و با توجه به اینکه میانگین سنی تیم ما 22 سال بود برنامه خوبی برای تیم تدوین کردیم و امسال، سال سازندگی تیم ما بود. فکر می‌کنم توانستیم کار خود را خوب انجام دهیم و حضور در میان 6 تیم پایانی نشان می‌دهد که مسیر خود را به درستی طی کرده‌ایم. بازیکنان جوان ما برای رویارویی با بهترین بازیکنان ایران و وحید شمسایی که جزء افتخارات و نماد فوتسال ایران است، انگیزه بالایی دارند و مطمئن هستم بازیکنانم تنها برای ارائه فوتسال پاک و کسب نتیجه پا به میدان می‌گذارند و به دنبال ارائه بازی خوبی هستیم، چون راه ما پایان پیدا نمی‌کند و مسیر تیم مقاومت در بازی پایانی فصل آینده به اتمام می‌رسد.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: زمانی که مقابل تیمی بازی می‌کنید که وحید شمسایی سرمربی آن است، محمد هاشم‌زاده و مجید رئیسی در کادر فنی آن حضور دارند و برترین بازیکن، گلزن و دروازه‌بان آسیا را در اختیار دارد، قطعاً بازی‌ ساده‌ای در پیش نخواهید داشت و باید با برنامه پا به این مسابقه بگذارید. نشان داده‌ایم بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ را بلدیم و تیم من دارد یاد می‌گیرد که چطور برابر بزرگان برای خود اعتبار بخرد و چه سبکی از فوتسال را ارائه دهد. همان‌طور که گفتم به دنبال ارائه برنامه‌هایی هستیم که می‌خواهیم در فصل آینده به ثمر بنشیند.
کشاورز ادامه داد: متأسفانه برخی بازیکنان اصلی موردنیاز برای سبک بازی‌مان را از دست داده‌ایم و فردا به جوان‌مان میدان می‌دهیم. البته مقاومت تیمی متکی به فرد نیست و متکی به نام باشگاه مقاومت، سبک و استراتژی تیمی خود هستیم.
وی اضافه کرد: بازیکن محرومی نداریم اما بازیکنان مصدوم زیادی داریم. متأسفانه مرتضی عزتی، کیانوش شیرپور، رضا تمیزی، علیرضا صدیق و چند بازیکن جوان ما آسیب دیده‌اند و در بازی فردا آنها را در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز تصریح کرد: به نظر من سطح کیفی لیگ امسال از پنج دوره گذشته بالاتر بود که فاصله کم میان تیم‌ها یکی از شاخص‌های آن است، در حالی که در فصول گذشته از حدود هفته دوازدهم مشخص می‌شد که قهرمان از بین 2 تیم است، اما در فصل جاری تازه در 4 هفته پایانی مشخص شد رقابت قهرمانی بین 3 تیم است و هنوز تا هفته آخر قهرمان مشخص نیست. در فصل جاری مصدومیت‌های پیاپی و زیاد گریبانگیر گیتی‌پسند شد و ایمان دارم که وحید شمسایی این موضوع را تحلیل خواهد کرد که چرا امسال تیمش دچار این حجم از مصدومیت‌ها و اتفاقات شد.
پرهیزکار: ایران در تورنمنت فوتسال تایلند شرکت می‌کند، مکاتبات موجود است/ از برکناری‌ام مطلع نبودم اما ناراحتی ندارم صربستان و ارمنستان، گزینه‌های شرکت در تورنمنت فوتسال شیراز/ تشکیل تیم «ب» زیر نظر ناظم‌الشریعه بازدید سراجی از ساختمان فوتسال حتی ثانیه آخر لیگ امسال هم جذاب است
کشاورز با بیان اینکه شخصیت قهرمانی در مجموعه گیتی‌پسند موج می‌زند، خاطرنشان کرد: این تیم امسال واقعاً شخصیت تیم قهرمان را داشت و هنوز هم چیزی مشخص نیست، اما نمی‌توان از کیفیت تیم مس سونگون هم گذشت. به هر حال هیچ چیزی اتفاقی نیست و مس با 3 قهرمانی پیاپی امسال هم مدعی قهرمانی است و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. تیم سن‌ایچ نیز با سبک خاص و فوق‌العاده جواد اصغری‌مقدم نتایج بسیار خوبی گرفت و خود را به جمع مدعیان رساند. به همین دلیل هفته پایانی لیگ و حتی دقیقه و ثانیه آخر مسابقات بسیار جذاب است و این یعنی فوتسال در کشورمان رشد زیادی کرده است.
وی درباره سطح کیفی لیگ امسال افزود: با کسانی که می‌گویند سطح لیگ امسال پایین بوده مخالف هستم و دوست دارم با آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند مباحثه کنم تا ببینیم معیارشان چیست و چرا لیگ را ضعیف می‌دانند؟ آیا لیگی که 20 بازیکن جدید در آن چهره شده‌اند لیگ ضعیفی است؟ برای نخستین بار در حداقل 5 سال اخیر قهرمان لیگ در چند هفته گذشته بین 3-4 تیم چرخیده و حتی تا هفته آخر قهرمان مسابقات مشخص نیست و بر چه اساسی گفته می‌شود سطح لیگ پایین است؟
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیمی مانند مقاومت با جوانان بی‌نام و نشان خود را وارد چرخه بزرگان کرده است. اهورای بهبهان که اکنون برای سقوط نکردن می‌جنگد در دور نخست در گروه خود چند هفته صدرنشین بود و رقابت‌ها نزدیک و پایاپای بود. گروه آنالیز ما لیگ را بررسی کرده‌اند و تمام تیم‌ها نسبت به فصل گذشته رشد بسیار و فزاینده داشته‌اند. در عرصه سازندگی امسال سال فوق‌العاده‌ای داشتیم و خروجی لیگ امسال در 2 سال آینده مشخص می‌شود و ستاره‌های خوبی را به تیم ملی معرفی خواهد کرد.
رئیس فدراسیون مشکل پخش تلویزیونی لیگ فوتسال را رفع کند
کشاورز ادامه داد: از آقای جابری و همکارانش در سازمان لیگ فوتسال بسیار تشکر می‌کنم که با وجود تمام مشکلات لیگ را بسیار منظم برگزار کردند. امیدوارم این کار خوب و رشد فزاینده فوتسال در بازی‌های درخشان تیم ملی با مربی ایرانی ادامه یابد و تیم ملی بتواند در عرصه‌های بین‌المللی به افتخارات فوتسال کشورمان اضافه کند. امیدوارم پس از جام جهانی یک تیم ملی جدید و تغییریافته به عنوان پشتوانه تیم اصلی داشته باشیم. درخواست من از رئیس جدید فدراسیون فوتبال این است که به فوتسال مانند فوتبال نگاه کنند و فوتسال ایران لایق داشتن تیم‌های ملی در رده‌های مختلف و حمایت بسیار بیشتری است. امیدوارم مشکل پخش تلویزیونی مسابقات فوتسال رفع شده و به فوتسال بهای بیشتری داده شود.
وی گفت: برای مجموعه بزرگ گیتی‌پسند آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسند باشد و به هر 3 تیمی که شانس قهرمانی دارند تبریک و خداقوت می‌گویم. لیگ امسال شرایط خاصی داشت و بیماری کرونا کار ما مربیان را سخت کرده بود و در عین نیاز به بازیکنان مجبور بودیم از بازیکنان مبتلا استفاده نکنیم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و به تمام اهالی فوتسال خسته‌نباشید می‌گویم. از رسانه‌های اصفهان نیز که همواره یار و یاور فوتسال کشور بوده‌اند هم تشکر می‌کنم. امیدوارم کار جدیدی که استان اصفهان در برگزاری کنفرانس قبل و بعد از بازی‌های لیگ برتر فوتسال انجام داده در سایر استان‌ها هم انجام شود و چون از فوتبال به فوتسال آمده‌ام همواره حسرت چنین چیزی را می‌خوردم. پیشنهاد می‌کنم سازمان لیگ در فصل آینده برگزاری کنفرانس خبری را به صورت قانون درآورد.
انتهای پیام/165/ف

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/369403/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟