پیام آذری

آخرين مطالب

تقدیر فرمانده سپاه کیش از تعامل و هم افزایی سازمان با دستگاه های اجرایی منطقه آزاد کیش

تقدیر فرمانده سپاه کیش از تعامل و هم افزایی سازمان با دستگاه های اجرایی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش برای اجرای طرح های ملی و برنامه های مذهبی در این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، صبح یکشنبه سیزدهم تیر در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش؛ از تعاملات، هم افزایی، همکاری و همراهی سازمان با دستگاه های اجرایی در این منطقه قدردانی شد.
جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم گرایی میان مسئولان و دستگاه های اجرایی را یکی از ویژگی های مهم این منطقه عنوان کرد و گفت: هم گرایی از شاخص های مهم پیشرفت در هر منطقه محسوب می شود، از این رو جزایر ما نیازمند تقویت هم گرایی هستند.
آهنگران در ادامه تصریح کرد: ایجاد تعامل و همکاری در هر منطقه می تواند مشکلات پیش رو را برطرف کند.
وی با بیان این که انتخابات اخیر در جزیره کیش با همکاری و همراهی میان مسئولان منطقه آزاد کیش و با مشارکت و همکاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی با موفقیت برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت مردمی و برگزاری انتخابات با شکوه در فضای امن همراه با آرامش از برکات انقلاب اسلامی است.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت همراهی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی با نگرش اقتصادی در این منطقه اشاره داشت و افزود: اهتمام به رونق اقتصادی همراه با حفظ ارزش های فرهنگی، اجتماعی و دینی یکی از اقدامات مهم و ارزشمند در منطقه آزاد کیش است.
به گفته جعفر آهنگران در فعالیت های اقتصادی و صنعتی برخی از ارزش ها مورد بی توجهی قرار می گیرد؛ خوشبختانه یکی از ویژگی های جزیره کیش رونق اقتصادی همراه با توجه و حفظ ارزش های فرهنگی و اجتماعی است.
آهنگران با تاکید به این مهم که هیچ طرحی بدون پیوست های فرهنگی، اجتماعی و ارزشی در این منطقه آغاز نخواهد شد، گفت: در کنار مسائل اقتصادی موضوعات فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیر د و این انتظار از سپاه به مراتب بیشتر از دستگاه های دیگر است.
شهداد کناری زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن قدردانی از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و دینی در این منطقه گفت: اجرای طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور از طرح هایی بود که برای نخستین بار با حمایت سازمان در کیش اجرا شد و به عنوان یک الگوی کاربردی به سطح کشور تسری یافت.
کناری زاده اظهار داشت: جزیره کیش دارای ظرفیت ها، پتانسیل های مناسب و الگویی برای استان ها و مناطق در زمینه همدلی و انسجام میان مسئولان است.
به گفته کناری زاده مردم ایران در انتخابات اخیر نقشه همه دشمنان را در هم شکستند و جزیره کیش نیز همچون مناطق دیگر در سطح کشور با مشارکت مردمی حماسه دیگری را خلق کرد.
وی با اشاره به اینکه 12 تیر مصادف با حمله و شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و شهادت مظلومانه 290 مسافر بی گناه جمهوری اسلامی ایران از ملیت های مختلف است گفت: ، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و برای ادامه راه شهدا و تحقق آرمان های والای شهیدان تلاش می کنیم .
ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش نیز با بیان این که ارزش های دینی و اسلامی در منطقه آزاد کیش مورد اهتمام ویژه قرار گرفته است گفت: استقبال پرشور مردم از مساجد و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی نشان از روحیه دینداری مردم با ایمان و ولایتمدار این منطقه است.
آخوندی با بیان این که سرهنگ شهداد کناری زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش مدیریت جامع و کاملی در حوزه فعالیت خود از جمله زمینه های فرهنگی و اجتماعی ایفا کردند افزود: موفقیت سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همکاری و انسجام میان ناحیه مقاومت بسیج و سازمان منطقه آزاد کیش است.
وی تاکید کرد: تعامل و هم افزایی میان سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی به منظور بهبود کیفیت زندگی از بعدهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جزیره است.
همچنین سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در سال های گذشته تلاش برای رونق و پیشرفت جزیره مورد اهتمام و در دستور کار مسولان این منطقه قرار گرفته است گفت: فعالیت های شهداد کناری زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش کیفی تر، گسترده تر و تعاملات ارتباطی بسیار عمیق تر با دستگاه های اجرایی دارند.
پورعلی اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا با توجه به این که هیچ الگویی برای مدیریت این بحران وجود نداشت؛ منطقه آزاد کیش موفق شد الگویی را اجرایی کند که بعد در سطح کشور مورد توجه قرار گرفت.
وی به بهره گیری از ظرفیت های فکری و فرهنگی خانواده ها و محلات در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: تقویت بسیج در مساجد و حضور جدی آنان در دیگر کانون های فرهنگی، آموزش و آمادگی رزمی در قالب چندین دوره مانور و ارتقای مجموعه بسیج از اقدامات ارزشمندی هست که در این منطقه تحقق یافت.
پورعلی تاکید کرد: در جزیره کیش مسئولان باید تراز ملی داشته باشند از این رو عملکرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در تراز ملی؛ روابط با مردم، رسانه ها و دستگاه اجرایی روابط فکری و با تدبیر بود.
در پایان این جلسه صفاریان مسئول دفتر نمایندگی سپاه کیش با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) گفت: هر کاری که سبب رشد شود منتج به احیای امر اهل بیت خواهد شد و تاثیر مستقیم در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی دارد .

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/391191/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تور عروس خاص و متفاوت ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی/ عکس

نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!/ ویدئو

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

580 روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال 1403

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

تصفیه روزانه 28 هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

تعویض نزدیک به 2 هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود

مشکل آب‌شرب 765 خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

افزایش 2 برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

رفع تصرف 3 هکتار از اراضی ملی در اشنویه

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به 20 سانتی متر رسید

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم

واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی

ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی 65 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

2 هزار و 100 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد

موافقت با اشتغال 69 زندانی در شهرستان مراغه

360 میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد

رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا

خرداد امسال 121 روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند

افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز

نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی 1403-1404

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند