پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش 80 درصدی شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

افتتاح رواق خدمت رضوی در پیاده‌راه عالی‌قاپوی اردبیل

جزئیات تازه از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور

افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید

ماجرای زنی که دختر 2 ساله‌ اش را با قرص کشت

جنبش دانشجویی آمریکا محاسبات سیاسیون جهان را به هم زد

فرایند انتقال اسناد رسمی املاک اسلام آباد کرج آغاز شد

تمرینات تیم ملی کاراته نوجوانان کشور در تبریز

تمهیدات لازم برای برگزاری سالم انتخابات درمرحله دوم اتخاذ شده است

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز برای 25 سال آینده کفایت می‌کند

بازدید استاندار آذربایجان شرقی ازمدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

ساخت 6 بیمارستان با 1750 تخت در آذربایجان‌ غربی

اهمیت رابطه محبت آمیز پدرها با دخترانشان

بلیط فروشی دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و گل‌گهر آغاز شد

اهدای 8 سری جهیزیه در شهرستان هریس

فرمانداران با اولویت‌بندی نسبت به حل مشکل مدارس کانکسی اقدام کنند

تحول ایجاد شده در خدمات کتابخانه های عمومی شگفت انگیز است

8 سال زندان برای محمد رسول اف

پیش‌بینی 1327 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

خبرهای جدید از تغییر سن و شرط بازنشستگی

هوش مصنوعی می‌تواند آینده تحصیلی شما را پیش بینی کند

فرماندار ماکو منصوب شد

هفت باب کتابخانه در استان اردبیل ساخته می‌شود

رییس دانشگاه تبریز: تبیین اندیشه‌های رهبر انقلاب وظیفه دانشگاه‌ها است

هوش مصنوعی می‌تواند آینده تحصیلی شما را پیش‌بینی کند

بهره مندی 67 هزار نفر مستمری بگیر از حمایتهای بهزیستی آذربایجان‌غربی

عبدی: می‌خواهم بهترین خاطرات را در تبریز ثبت کنم

جمع‌آوری واکسن معروف از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد

اولین «داروی رشد مجدد دندان» در جهان وارد فاز آزمایش بالینی می‌شود

آغاز طرح حامیم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان

افزایش بارش‌ها در آذربایجان شرقی

افتتاح نگارخانه استاد واعظی در هشترود

تجلیل از خیرین حوزه آبرسانی در آذربایجان شرقی

توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس

برنامه برگزاری کنگره‌ اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای

اجرای طرح احداث 9 هکتار باغ گردوی پیوندی در ارومیه

اجرای کشاورزی حفاظتی در بیش از 7 هزار هکتار از اراضی زراعی ارومیه

هشدار شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع غلات آذربایجان‌غربی

مانور سراسری مبارزه با زنگ زرد گندم در آذربایجان غربی آغاز شد / مبارزه بر علیه بیماری‌های برگی در بیش از 2 هزار هکتار از مزارع غلات استان

250 هزار هکتار از باغات کشور به سیب درختی اختصاص دارد

بازدید هیات اعزامی از کشور عراق از توان تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی در محصول سیب

بازدید از زنجیره سیب هدف هیات عراقی از سفر به آذربایجان غربی است

انگیزه عامل قتل هولناک در بوستان ولایت فاش شد

تیراندازی، مراسم عروسی را در یک لحظه به عزا تبدیل کرد

جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران

بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند

‍ اجرای برنامه کشوری وارنیش فلورایدتراپی در شهرستان بوکان

اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس

برگزاری یادواره 728شهید والامقام شهرستان سلماس