پیام آذری

آخرين مطالب

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود سياسي

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  بزرگنمايي:

پیام آذری - «موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهاد‌ها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.» نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که، چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است. به گزارش ایلنا، احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد. این نماینده مجلس ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود. وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که، چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است. علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهاد‌ها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند. وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتار‌ها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

«موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهاد‌ها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.»
نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که، چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.
به گزارش ایلنا، احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.
این نماینده مجلس ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.
وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که، چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.
علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهاد‌ها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتار‌ها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/677199/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی

هشدار هواشناسی در آذربایجان غربی در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی

جشنواره بازی‌های سنتی در دامنه کوه شیئور اهر

جمعیت هلال احمر در شرایط بحرانی مددکار مردم است

پروژه پرورش ماهی در قفس در سد کوثر اجرا می شود

زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی در شمال اردبیل تقویت می شود

مسابقه طراحی باغ مفاخر اردبیل برگزار می‌شود

موفقیت والیبال ارومیه در گرو نگاه حرفه‌ای به آن است

برگزاری 30 عنوان برنامه همزمان با سوم خرداد در شهرستان پلدشت

درخواست جمع آوری تیر برق معارض در شهرستان خوی

10 عنوان پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در 3 روز نخست نمایشگاه کتاب تهران

نوشابه پپسی اشک کودک را درآورد!

تمام ابعاد فرهنگی و سیاسی گفتمان اسلامی مبتنی بر قرآن کریم است

دانشگاه تبریز تبیین اندیشه‌های قرآنی رهبری را وظیفه خود می داند

جایگاه مرجعیت قرآن و استفهام از آیات الهی در مسائل گوناگون سیاسی

اوستون اورونوف ایران را ترک کرد

اشتباه بزرگ این ستاره ترک رئال مادرید بود

انتشارات انقلاب اسلامی امروزچه کتاب هایی را با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند؟

کشف 370 کیلوگرم انوع موادمخدر در آذربایجان‌غربی

نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان آذربایجان‌غربی

بهره مندی از ظرفیت اوقاف در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن

کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب در تبریز

2 بیمارستان در آذربایجان‌غربی به زودی افتتاح می شود

​اتصال 74 روستای آذربایجان‌غربی تا پایان سال به شبکه فیبرنوری

آماده باش هلال احمر در 12 استان برای بارش شدید باران

مراسم تودیع و معارفه معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نشست مدیران موسسات اقتصادی با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

افشاگری بادیگارد سابق: «شنیدم آنجلینا جولی به فرزندانش گفت با پدرشان وقت نگذرانند»

دو بیمارستان در آذربایجان‌ غربی به زودی افتتاح می‌شوند

به مناسبت روز‌ جهانی مادر!

پیش‌بینی افزایش وزش سرعت باد در اردبیل

این رفتارها زود پیرتان می کند

علائم اولیه آلزایمر در کدام قسمت بدن ظاهر می‌شود؟

تب کریمه کنگو در هرمزگان قربانی گرفت

کشتارگاه متخلف در اردبیل 23 میلیارد ریال جریمه شد

آیین اختتامیه محفل فضولی شمال غرب کشور در مشگین شهر برگزار شد

محکومیت 23 میلیاردی مرغ‌فروش اردبیلی

4 کیلو هروئین در مشگین شهر کشف شد

اردبیل میزبان خادمان و پرچم مطهر رضوی می‌شود

صدور چندفقره احکام جایگزین حبس در اشنویه

کاروان زیر سایه خورشید مهمان مردم مرزی اشنویه شد

جشنواره بازی های سنتی در دامنه کوه شیئور اهر

دانشگاه صنایع و معادن به دانشگاه خواجه نصیر ملحق شد

چهره‌های شاخص جامانده از مجلس دوازدهم

ضرورت توجه به اقتصاد، معیشت و اشتغال جوانان در کشور

اصفهانِ سلجوقی از نگاه ناصرخسرو

مروری برچند خبر کوتاه از آذربایجان غربی

مرز بازرگان پیشرو در تردد مسافری بین پایانه های مرزی آذربایجان غربی

پایان مسابقات تنیس روی میز دانش‌آموزان متوسطه آذربایجان‌غربی

تغییر چهره «صدیقه مادر خوانده جواد» سریال بچه مهندس بعد 6 سال