پیام آذری

آخرين مطالب

لبخندی بی نقص مثل سلبریتی ها علمي

لبخندی بی نقص مثل سلبریتی ها
  بزرگنمايي:

پیام آذری - در تجارت نمایشی سینما و تلویزیون، لبخند درخشان به اندازه استعداد بازیگری و اجرا ضروری است. اغلب، لبخند بی نقص سلبریتی ها بیش از لباس ها و جواهرات آنها روی فرش قرمز، جشنواره ها و حتی فیلم و سریال خیره کننده است.
مطمئناً بیش از یک بار به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه افراد مشهوری مانند جولیا رابرتز، پنه ‌لوپه کروز، پائولا اچواریا، کریستیانو رونالدو یا تام کروز و یا حتی بازیگران ایرانی مانند سحر قریشی، نرگس محمدی، محمد رضا گلزار، بهاره رهنما، امین حیایی، متین ستوده، بهنوش بختیاری، بهنوش طباطبایی، الهه حصاری و ... به لبخند خیره‌ کننده‌ای دست یافته اند که همه توجه ها را به خود معطوف کرده است.
اگر تا به حال در مورد ترفندها و چگونگی داشتن لبخندی شبیه به افراد مشهور و سلبریتی ها تحقیق کرده باشید، متوجه شده اید که عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر ظاهر لبخند تاثیر بگذارد. برای داشتن لبخندی بدون نقص، به روش هایی بیش از سفید کردن دندان و بلیچینگ نیاز است. در واقع، لبخندهای آنها یک شبه ایجاد نشده و یا هیچکدام با دندان های سفید، صاف و یکدست به دنیا نیامده اند.
راز پشت این لبخندهای درخشان و بی نقص چیست؟ به طورعمده، درمان های زیبایی زیادی برای دندان وجود دارد که در رتبه بندی، دو مورد آن بالاتر از بقیه قرار می گیرند: لمینت و کامپوزیت.
ما قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه این دو روش می توانند هر لبخندی را به یک لبخند عالی مانند افراد مشهور تبدیل کنند.
سلبریتی ها برای داشتن لبخندی بی نقص از چه ترفندهایی استفاده می کنند؟

پیام آذری

برای ایجاد یک لبخند فتوژنیک، "افراد مشهور" معمولاً پول زیادی را روی این کار سرمایه گذاری می کنند. در برخی موارد، طراحی لبخند یک سلبریتی توسط دندانپزشک حرفه ای و با تجربه میتواند منجر به تغییرات زیبایی بسیاری درچهره این افراد شود.
در واقع طراحی لبخند معمولا شامل سفید کردن دندان ها، پرکردن فاصله بین دندان ها، استفاده از روکش های لمینت و کامپوزیت، به عنوان راه حلی سریع و درمانی کوتاه مدت برای تغییر شکل یا اندازه دندان‌ها است. برای ایجاد لبخندی که متناسب با چهره فرد باشد، دندان های مستطیلی یا گرد طراحی می‌شود. همچنین در برخی مواقع ، طول دندان ها را نیز می توان تغییر داد تا تناسب چهره رعایت شود.
روکش های دندانی: تحول قطعی برای زیبایی دوچندان دندان ها
برای آن دسته از بیمارانی که نه تنها به دنبال بهبود رنگ، بلکه شکل، اندازه یا تراز دندان های خود هستند، روکش های دندانی بهترین راه حل هستند. روکش‌های دندانی ورقه های نازک از پرسلن یا مواد کامپوزیتی هستند که به سطح خارجی دندان ها می چسبند تا لبخندی متقارن و متناسب با ویژگی های صورت و خیره کننده ای ایجاد کنند.
روکش‌ها امکان طراحی سفارشی لبخندی متناسب با چهرتان را برای شما فراهم می کنند، به همین دلیل این روش ها را به گزینه مورد علاقه در بین سلبریتی ها تبدیل کرده است. آنها خواهان لبخندی کاملاً متناسب با ویژگی‌های صورت و نیازهای زیبایی ‌شناختی خود هستند.
روکش ها می توانند فضای بین دندان ها را پر کنند، دندان های کوتاه را بلند کنند و حتی دندان های کج را بپوشانند. اساساً آنها جایگزین عالی برای به دست آوردن لبخندی سفید، کامل و درخشان در مدت زمان کوتاهی هستند.
مزایای روکش های دندانی
امکان شخصی سازی: روکش ها بر اساس رنگ پوست، شکل صورت و خواسته های شخصی طراحی می شوند
تطبیق پذیری: عیوب متعددی مانند تغییر رنگ، شکستگی، ساییدگی یا کمی نامرتب دندان ها را اصلاح می کنند.
ماندگاری: با مراقبت درست و مناسب از دندان ها می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند و رنگ و درخشندگی خود را بدون تغییر حفظ کنند.
دندانپزشک بازیگران معروف کیست؟
تا این لحظه در مورد روش های درمان و راهکار های داشتن دندان های سفید و یکدست صحبت شد. در این زمان وقت آن رسیده است تا ببینیم در ایران چه کسانی خالق این لبخند برای سلبریتی ها بوده اند.
1-دندانپزشک هومن عشقی
دکتر هومن عشقی یکی از دندانپزشکان شهر تهران است که با خانه سینما ایران همکاری می کند و بسیاری از بازیگران مشهور مانند مهتاب کرامتی، شهاب حسینی، محمدرضا گلزار، نیکی کریمی، مهناز افشار و حتی برخی خوانندگان از جمله امیرعباس گلاب، رضا یزدانی ، سینا سرلک و... به ایشان مراجعه کرده اند.
2- دندانپزشک رها رادفر
یکی دیگر از پزشکان مشهور در این حوزه رها رادفر می باشد. کلینیک زیبایی ایشان نیز در شهر تهران واقع شده است. اغلب بازیگران، فوتبالیست ها و چهره های مطرح برای انجام خدمات زیبایی دندان و دهان به ایشان مراجعه کرده اند مانند: کتایون ریاحی، پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی، پندار اکبری، محسن افشانی، سیاوش خیرابی، سام درخشانی.
تجربه بالا ، تخصص و موقعیت کلینیک ایشان از دلایل حضور اکثر بازیگران در آن مجموعه میباشد. البته قابل توجه است که تعرفه های دریافت خدمات در این کلینیک از سطح متوسط بالاتر میباشد که یکی از نقاط منفی در خصوص این کلینک می باشد.

پیام آذری

3-دکتر محمد عاطفت
کلینیک دندانپزشکی دکتر عاطفت نیز به عنوان یکی از برترین پزشکان ایران در کلان شهر اصفهان می باشد که به عنوان دندانپزشک معتمد بازیگران و خواننده های اصفهان و ایران شناخته شده است. از معروف ترین اشخاص میتوان به دکتر محمد اصفهانی خواننده سرشناس ایرانی و حامد کمیلی اشاره کرد. ایشان در سال گذشته به عنوان دندانپزشک نمونه اصفهان و بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان برگزیده شد.
اگر به دنبال دریافت خدمات دندانپزشکی در یک مرکز معتبر هستید و برایتان مهم است که افراد سرشناس از مراجعه کنندگان آن باشند اما نمیخواهید هزینه های گزاف و بسیار بالا پرداخت کنید قطعا بهترین گزینه برای شما دکتر محمد عاطفت متخصص لمینت اصفهان میباشد.
تعرفه مناسب دکتر محمد عاطفت نسبت به دکتر رها رادفر و دکتر عشقی سبب شده است تا افرادی که به دنبال دریافت خدمات لمینت، کامپوزیت و سایر خدمات زیبایی دندانپزشکی نزد دکتر متخصص و معروف هستند ایشان را انتخاب کنند. اما پیشنهاد دیگر ما این است که اگر شما در شهرهای مرکزی ایران ، یزد ، اصفهان ، شهرکرد ،یاسوج و حتی شهرهای جنوبی ایران هستید نیازی نیست برای دریافت خدمات به تهران مراجعه نمایید. میتوانید با تعرفه مناسب به دنداپزشک بازیگران معروف در اصفهان مراجعه نمایید و از همان کیفیت و خدمات بهره ببرید.
چه کسانی کلینیک دندانپزشکی دکتر عاطفت را انتخاب میکنند؟
هنگامی که صحبت از سلامت دهان و دندان شما به میان می آید، انتخاب کلینیک دندانپزشکی که خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهد بسیار مهم است. لبخند شما بخش مهمی از هویت شماست و یافتن متخصص مناسب می تواند تفاوت در کیفیت دندان را برای شما ایجاد کند.
برای داشتن دندان های درخشان همراه با لبخند هالیوودی با مطب دکتر عاطفت بهترین دندانپزشک برای لمینت در اصفهان تماس بگیرید و اولین قدم را به سمت لبخند رویاهای خود را بردارید. در ضمن با مراجعه به اینستاگرام می توانید نمونه کارهای انجام شده توسط ایشان را مشاهده نمایید. و از آنها برای لبخند مورد نظر خود ایده بگیرید.
لبخند هالیوودی با کامپوزیت
لبخند هالیوودی با کامپوزیت روشی برای اصلاح ظاهر دندان ها با استفاده از مواد رزین کامپوزیت است. کامپوزیت را می توان برای پوشاندن انواع نواقص دندانی مانند: دندان های نامرتب یا کج، دندان های شکسته یا لب پر شده، دندان های تغییر رنگ یافته و فضاهای بین دندانی استفاده کرد.
در فرآیند لبخند هالیوودی با کامپوزیت، دندانپزشک ابتدا دندان ها را تمیز و آماده می کند. سپس لایه ای از کامپوزیت را روی هر دندان اعمال می کند و آن را به شکل و اندازه دلخواه درمی آورد. سپس کامپوزیت با نور مخصوص مستحکم، صاف و صیقلی می شود.
لبخند هالیوودی با کامپوزیت می تواند راهی عالی برای ایجاد لبخندی زیبا و طبیعی باشد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که کامپوزیت به اندازه روکش های سرامیکی بادوام نیست و ممکن است نیاز به ترمیم یا تعویض در آینده داشته باشد.
ما به عنوان مرکز کامپوزیت دندان اصفهان ، درمان های تخصصی زیبایی دندان را برای دستیابی به لبخند مورد نظرتان به شما ارائه می دهیم تا لبخندی مانند یک ستاره هالیوودی داشته باشید. دکتر عاطفت به همراه تیم متخصص خود بهترین گزینه درمانی را با توجه به هر مورد و موقعیت بالینی توصیه می کنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات لبخند هالیوودی ما داشته باشید، به مطب ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید تا بتوانیم تمام اطلاعاتی را که باید بدانید به شما ارائه دهیم.
سفید کردن یکی دیگر از راه های افراد مشهور برای داشتن لبخند زیبا
اگرچه روکش‌ها یکی از سریع ‌ترین و بهترین ترفندها برای داشتن لبخندی بی‌نقص است، اما اکثر سلبریتی‌ها، به‌ ویژه افراد جوان ‌تر به جای آن، بلیچینگ را انتخاب می‌کنند.
یکی دیگر از رازهای لبخند افراد مشهور بلیچینگ کردن دندان است. جامعه ما تمایل دارد دندان های سفید را با سلامتی، زیبایی و شادابی مرتبط کند. متأسفانه، ژنتیک، برخی داروها، افزایش سن، قهوه، نوشابه و بسیاری از عوامل دیگر می‌توانند روی رنگ دندان‌های ما تأثیر بگذارند.
لکه های خفیف ممکن است با استفاده از خمیردندان سفید کننده از بین برود. اما در حالت کلی برخی افراد تمایل دارند برای سفید کردن دندان ها به صورت حرفه ای به دندانپزشکان مشهور خود مراجعه کنند، که نتایج فوری را ارائه می دهد.
سفید کردن ( بلیچینگ ) دندان چیست؟
با گذشت زمان، دندان‌های ما در اثر ساییدگی مینای دندان، و همچنین به دلیل سبک زندگی یا درمان‌های دارویی قوی، تغییر رنگ می دهند و زرد میشوند. سفید کردن دندان یک راه ساده و بسیار موثر برای بازگرداندن رنگ دندان‌های شماست که ظاهری سفیدتر، شاداب‌تر و جوان‌تر به آن‌ها می‌دهد.
درمان سفید کردن دندان فقط باید توسط یک دندانپزشک واجد شرایط و یا متخصص دندانپزشکی انجام شود. بدین منظور می توانید به مطب دکتر عاطفت بهترین دندانپزشک متخصص در زمینه بلیچینگ دندان در اصفهان مراجعه کنید. و از آنجا که ایشان به همراه تیم متخصص خود در تمامی زمینه های زیبایی دندان ها تخصص دارند، برنامه‌ها و گزینه‌های پرداخت انعطاف ‌پذیری را ارائه می‌دهند که متناسب با بودجه ‌های مختلف است تا بتوانید از ترفندهای افراد مشهور استفاده کنید و لبخندی را که دوست دارید به دست آورید.

پیام آذری

چرا لمینت دندان اولین انتخاب سلبریتی هاست؟
داشتن لبخندی زیبا می تواند به طور قابل توجهی اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد. این امر به ویژه برای سلبریتی هایی که در معرض دید عموم هستند، مهم است، زیرا می تواند به آنها کمک کند تا در مقابل دوربین و در تعامل با طرفداران خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند .
لمینت ها با ایجاد یک لایه نازک بر روی سطح دندان‌ها می توانند به سلبریتی ها کمک کند تا در عکس ها، رویدادها و مصاحبه ها، ظاهری بی نقص و جذاب داشته باشند.
برخلاف روش‌های دیگر بهبود زیبایی دندان که ممکن است نیاز به درمان‌های طولانی داشته باشند، لمینت دندان در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. این برای افرادی که به دنبال بهبود ظاهر خود برای یک رویداد ویژه هستند، بسیار جذاب است.
این روش به طور عمومی مراحل درمانی غیر دردناک و راحتی دارد و نیازی به آمالگام دردناک و مداوم ندارد. این امر برای سلبریتی‌ها که زمان زیادی را صرف فعالیت‌های حرفه‌ای خود می‌کنند، بسیار مهم است.
به همین دلایل، لمینت دندان اولین انتخاب بسیاری از سلبریتی‌ها برای بهبود زیبایی دندان‌ها و افزایش جلوه شخصیتی آن‌ها است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که لمینت ها برای همه مناسب نیستند و در برخی موارد ممکن است به دلیل و مقرون به صرفه نبودن قیمت آن جایگزین های مناسب تری مانند کامپوزیت دندان وجود داشته باشد .
مشاوره با دکتر عاطفت دندانپزشک متخصص زیبایی اصفهان می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا لمینت ها گزینه مناسبی برای شما هستند یا خیر.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/679389/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال/ تصاویر

تغییر چهره «تینا وصال» سریال بچه مهندس بعد 4 سال/ تصاویر

تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه/ عکس

جاعل قراردادهای فروش زمین در اردبیل دستگیر شد

ارائه گزارش ده درصد طرح‌های تحقیقاتی خاتمه یافته دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

افزایش 37 درصدی بارش‌های استان اردبیل

دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای در اردبیل

بازگشت معدن سیلیس ترسه بلاغ اشنویه به چرخه تولید

فارس میزبان جشنواره «سرو سرخ» شد

تراکتور چگونه در مسیر سقوط قرار گرفت/ «پول» عامل خوشبختی نشد!

آغاز ثبت ملی آثار موجود در موزه‌های شهرداری تبریز

تعیین قیمت نجومی برای واگذاری باشگاه تراکتور / چه کسی مالک قرمزهای تبریز می‌شود؟

پویش مشهد مهربان مصداقی از مشارکت مردمی در امور اجتماعی و الگویی برای سایر شهرهاست

تکلیف تراکتور با یحیی گل محمد مشخص شد

بازدید وزیر نفت از خط لوله انتقال فرآورده تبریز ـ ارومیه

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد/ کریدور ارس باید با اراده دو کشور ادامه یابد

مخابرات سومین شرکت توسعه اینترنت فیبرنوری در آذربایجان‌غربی / روستاها، 4G می‌شوند

رئیسی: کریدور ارس باید با اراده ایرانی و آذربایجانی اجرایی شود

هوشمندسازی 41 کیلومتر از مرزهای آذربایجان‌غربی

علی‌اف: دخالت کشور‌های بیگانه در مسائل منطقه‌ای ما قابل قبول نیست

مردم برای کاهش خسارت سیلاب احتمالی همراهی کنند

هشدار شیوع بیماری قارچی ریشه در آذربایجان غربی

تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ارومیه

دعوت گلر ارومیه ای به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

توسعه فیبر نوری به طول نزدیک هزار کیلومتر در آذربایجان غربی

علی اف در ایران چه می‌کند؟

لزوم رفع موانع تولید و حمایت از بخش خصوصی

اجرای 42 طر ح ابنیه فنی در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی

موج جدید بارش‌ ها، از این روز آغاز خواهد شد

گفتمان سازی جهاد تبیین در دانشگاه‌ها الگوسازی شود

احکام بدوی تتلو صادر شد/ هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکردند

تالاب «آق‌قلعه» نقده برای نخستین بار سرریز کرد

دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ ای، قربانی گرفت

ماجرای جنایت وحشتناک مرد دوزنه در جاده

صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در اردبیل

دستگاه‌ها برای پیشگیری از بروز خسارات ناشی از بارندگی اقدام کنند

اعلام دقیق هشدارهای هواشناسی به منظور پیشگیری از خسارات بارندگی

اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه سی ام اردیبهشت

دستگیری سارقان خانه باغها و اماکن در خوی

بهره بردرای از سد «قیزقلعه سی» با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان/ پروژه ای که پل‌های دوستی را محکم‌تر می‌کند

ملاقات مردمی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

بهادری جهرمی: افتتاح سد قیز قلعه‌سی در افزایش ظرفیت تولید برق و گردشگری مؤثر است

شهرداری ارومیه نسبت به تملک بناهای تاریخی اقدام کند

دیدار روسای جمهور ایران و آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور

ارائه خدمات امدادی به بیش از 5800 نفر در سیل و آب‌گرفتگی طی یک هفته اخیر

کریدور ارس در 6 جبهه کاری با قوت در حال انجام است / برخی‌ها از همکاری ما خرسند نیستند و اهمیتی هم ندارد + فیلم

جزییات جدید درباره تعطیلی آخر هفته

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه

با کریمان کارها دشوار نیست

اردبیل با دمای 4 درجه، خنک‌ترین مرکز استان در کشور شد