پیام آذری

همراهی انجمن‌های مردمی مهاباد در مقابله با کرونا ستودنی است سياسي

  بزرگنمايي:

پیام آذری - مهاباد- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: همراهی و همگامی انجمن‌های مردمی مهاباد با بخش دولتی در مقابله با ویروس کرونا، قابل قدردانی و ستودنی است.

سیدهادی طباطبایی شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح‌های در دست اجرای انجمن‌های مردم نهاد مهاباد برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان، اظهار داشت: انجمن‌های مهاباد با همکاری و همگامی خود ثابت کردند که در روزهای سخت با بخش دولتی همراه هستند و در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی اضافه کرد: با همکاری خیران این شهرستان بیش از 55 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان موقت و اقامتگاه بیماران بهبودیافته کرونا هزینه شده که این امر بسیار ارزشمند و مایه خوشحالی است.
وی از تلاش‌ها مسوولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در تعامل سازنده با انجمن‌های مردم نهاد این شهرستان قدردانی کرد و گفت: این حماسه مردمی باید مستندسازی شود و برای همیشه در تاریخ مردم این دیار به یادگار بماند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی در سفر خود به مهاباد به همراه فرماندار این شهرستان و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی مهاباد از کارگاه دوخت البسه بیمارستانی، کمک‌های خیران برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد، بیمارستان موقت مهاباد، نقاهتگاه بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا و کارگاه تولید محلول آب ژاول بازدید کرد.
کارگاه دوخت البسه بیمارستانی در مهاباد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی پس از ورود به مهاباد از کارگاه دوخت البسه بیمارستانی که توسط خیران راه‌اندازی شده بود، بازدید کرد.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد در حاشیه این بازدید گفت: این کارگاه در سالن بزرگ و در نزدیکی ساختمان دادگستری قدیم مهاباد با همکاری خیران دایر شده و در آن جمعی از خیاطان مهابادی به صورت داوطلبانه البسه بیمارستانی را برای پرسنل بیمارستان مهاباد می‌دوزند.
محمد جهین افزود: پارچه مورد نیاز این کارگاه نیز از سوی خیران تامین شده و البسه بیمارستان تولید شده در این کارگاه به صورت رایگان در اختیار پرسنل شبکه بهداشت و درمان مهاباد قرار می‌گیرد.
کمک‌های خیران برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی سپس با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از بخشی از تجهیزات بیمارستانی که هزینه آن توسط خیرین تامین شده بود بازدید کرد.

پیام آذری


مدیر بیمارستان امام خمینی(ره)مهاباد در محل نگهداری این تجیهزات بیمارستانی گفت: این تجهیزات بیمارستان شامل سه دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)، چهار دستگاه چراغ اتاق عمل، 2 دستگاه الکترو شوک، یک دستگاه نوار قلب، ١٠ دستگاه پمپ سرم،چهار تخته تشک مواج بخش ICU و 6 عدد مانیتورینگ قلبی است.
کاوه آریا افزود: این تجهیزات بیمارستان در مجموع بیش از 30 میلیارد ریال ارزش دارد که توسط یکی از خیران این شهرستان خریداری شده و به زودی در بخش‌های مورد نیاز بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این تجهیزات بیمارستانی بخشی از نیازهای این بیمارستان تامین می‌شود و این امر نقش مهمی در ارایه خدمات به بیماران خواهد داشت.
بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با 301 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.
بیمارستان موقت مهاباد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی سپس از بیمارستان موقت بیماران مبتلا به کرونا که هفته قبل با حضور استاندار آذربایجان‌غربی افتتاح شده بود بازدید کرد.

پیام آذری


این بیمارستان 72 تختخوابی با همت و تلاش خیّران و هزینه 20 میلیارد ریالی در محل سالن 2 هزار نفری مهاباد راه‌اندازی شده‌است.
این بیمارستان که تجهیزات کامل بیمارستانی برای مراقبت احتمالی از بیماران مبتلا به کرونا را داراست، پس از تجهیز و تکمیل آن، تحویل شبکه بهداشت و درمان مهاباد شد.
نقاهتگاه بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی سپس از نقاهتگاه بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا در مهاباد که در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی این شهر قرار دارد بازدید کرد.

پیام آذری


فرماندار ویژه مهاباد در این بازدید گفت: نقاهتگاه برای بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا در این شهرستان تجهیز و راه‌اندازی شده دارای چهار اتاق بوده و برای 18 نفر ظرفیت دارد و تاکنون هیچ بیمار بهبودیافته‌ای در آن اسکان داده نشده است.
ایرج شجاعی با اشاره به اینکه لازم نیست هر بیمار بهبودیافته‌ای به این نقاهتگاه‌ها منتقل شود، افزود: این نقاهتگاه به منظور نگهداری از بیماران بهبودیافته کرونا به مدت 2 هفته بوده که امکان مراقبت از آنها در منزل وجود نداشته باشد، راه‌اندازی شده است.
وی اضافه کرد: در این نقاهتگاه نیز امکان عیادت نزدیکان از بیمار میسر نیست و افراد می‌توانند از طریق تماس‌های تصویری و تلفنی با نزدیکان خود ارتباط داشته باشند.
کارگاه تولید محلول آب ژاول در مهاباد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی در آخرین ایستگاه سفر خود به این شهرستان از کارگاه تولید محلول آب ژاول مهاباد که توسط خیران این شهرستان راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

پیام آذری


مسوول کارگاه تولید محلول آب ژاول مهاباد در این بازدید گفت: این کارگاه که به صورت شبانه‌روزی فعال است در شبانه روز بیش از پنج هزار لیتر آب ژاول را تولید می‌کند.
بهمن تدین افزود: محلول آب ژاول تولید شده در این کارگاه توسط داوطلبان در مناطق مختلف شهر توزیع شده و اطلاعات مورد نیاز برای چگونگی استفاده از این محلول در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 250 نفر داوطلب در بخش‌های تولید و توزیع این کارگاه به صورت داوطلبانه در سه شیفت کار مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه تولید این مواد ضد عفونی تا شکست کرونا ادامه دارد، گفت: آب ژاول برای گندزدایی، سفیدکردن و بوزدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است.
هاباد 240 هزار نفر جمعیت دارد و در سایه هماهنگی مناسب ستاد شهرستانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، بیشتر اقشار مردمی و مسوولان این شهرستان با همگرایی در یک مسیر مشخص حرکت می‌کنند؛ تا جایی که مشارکت مالی خیران و اقدامات برجسته مسوولان این شهرستان در بسیاری از رسانه‌های استان بازتاب داشته است.
برچسب‌ها
ویروس کرونا مهاباد انجمن های ورزشی
پروندهٔ خبری
کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/202713/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پوشیدن چادر در این دانشگاه ممنوع شد!!

دندانساز اتابک و دندانپزشک احمدشاه

بازگشت امام خمینی به میهن و آغاز دهه فجر

وضعیت اجتماعی زن در ایران باستان

اولین سفر ناصرالدین شاه به اروپا

تصویر کلید خانه خدا را دیده اید؟

سخنان امام خمینی (ره) در مورد پیروزی انقلاب اسلامی

بیوگرافی هیفا وهبی + تصاویر هیفا وهبی

بیوگرافی و عکس های محسن ابراهیم زاده

اشعار روز عرفه (3)

اولین خیابان‌های تهران کی ساخته شدند؟

بیوگرافی علی اصحابی

اشعار روز عاشورا

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی

هنر و صنایع دستی ایران (نخ ریسی)

اشعار ویژه محرم (4)

اشعار رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) -3

آشنایی با آواز افشاری

گلیم بافی در ایران

تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

بیوگرافی علی جلالی + عکس

آموزش آنلاین موسیقی در آی نواز

طرح فرش سرمه ای و طوسی در طراحی دکوراسیون جدید

آشنایی با ساز جنبش: صدایی از گذشته تا امروز

آشنایی با جذابیت و اصول سریال‌های صابونی

گنجینه‌ای از اصطلاحات سینمایی: کلید باز کردن دروازه‌های هنر سینما

کمدی بزن بکوب: هنر اسلپ استیک در تئاتر و سینما

ساز آرخو: آوای تاریخ و فرهنگ چین

جلوه‌های ویژه در صنعت فیلمسازی به چه معناست؟

ساز بیوا : راوی قصه های سرزمین آفتاب

خرید فرش ماشینی 700 شانه کاشان

خرید فرش کرم کاشان از قالی کاشان

گذشته تاریخی هنر قالیبافی ایران در عهد مفرغ

نکات مهم برای انتخاب صحیح ابعاد و سایز فرش ماشینی کاشان

فرش دستباف طرح ماهی: زیبایی هنر دستبافت ایران

ویژگی‌ها و اسرار بافت فرش روستایی

بررسی انواع فرش بر اساس شیوه‌های بافت

هنر سوخت روی چرم: از داغ‌گذاری تا زیباسازی

جلوه هنری ایرانی: اشرفی دوزی یا سکه دوزی

صنایع دستی بروجرد: نمایی از هنر و ابتکار مردمان این سرزمین

گراف دوزی: زیبایی‌های بافت هنری در دستان هنرمندان

هنر شماره دوزی: زیبایی و دقت در دوخت

صدف دوزی؛ کاربردها و مراحل دوخت

دنیای درخشان مخمل دوزی: نقش زدن بر تار و پود لطافت

27 رجب؛ مصادف با مبعث رسول اکرم(ص)

چگونه روز جهانی نوتلا را به سبک خود جشن بگیریم؟

15 شعبان ؛ مصادف با ولادت حضرت مهدی (عج)

روز وکیل

نگاهی به اهمیت و اهداف روز امور تربیتی

21 رمضان ؛ شهادت حضرت علی (ع)